Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Hm, de begynner jo å få litt penger, kanskje jeg skal bygge et nytt stort hus med egne leiligheter til begge barna :fnise: Jeg liker ikke å "miste" simene mine, har allerede satt livslengden deres til superlang....^^

Det går jo ann ;) Har du garasje kan du jo f.eks ha en 2.etasje der som liksom er leilighet, det har jeg hatt en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

:sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: JEG VIL HA VEKK SENSUREN!!!

Anonym poster: 43babab88efda5c398606a3b7cdb1540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos: JEG VIL HA VEKK SENSUREN!!!

Anonym poster: 43babab88efda5c398606a3b7cdb1540

Jeg skjønner ikke alt dette maset med sensuren, det er ikke akkurat som de har kjønnsorganer eller noe sånn. De er omtrent like godt detaljerte som Barbie og Ken bak sensuren. MEN jeg tror du må ha en patch for å få vekk sensuren. Ellers kan du se her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke alt dette maset med sensuren, det er ikke akkurat som de har kjønnsorganer eller noe sånn. De er omtrent like godt detaljerte som Barbie og Ken bak sensuren. MEN jeg tror du må ha en patch for å få vekk sensuren. Ellers kan du se her.

Hadde de ikke det på Sims 2 a? :ler:

Husker jeg fant noe slikt.. og så de kunne gjøre forskjellig saker med hverandre i dusjen.. Herlig..

Kan egentlig ikke si jeg bryr meg om detta, simmene mine har seg nesten ikke i det hele tatt, og det er da over så fort lell :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når kommer utvidelsene Diesel og supernatural? :popcorn:

Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supernatural kommer vel i september så jeg noen skrev her i tråden? Hva er Diesel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer utvidelsene Diesel og supernatural? :popcorn:

Supernatural er nevnt her i tråden, er vel i september.

Diesel pakka kommer 12 juli, så om en uke ;)

Supernatural kommer vel i september så jeg noen skrev her i tråden? Hva er Diesel?

Diesel er et klesmerke, så kommer en pakke med Diesel klær :)

Her kan du lese om pakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til Supernatural:)

Har klar Winchester brødrene

Van helsing familien

Ash Williams:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Startprogrammet til Sims har fått som vane å poppe opp på skjermen hver gang jeg slår på Macen min, noe som er fryktelig irriterende. Det begynte etter spillet klikket da jeg skulle laste ned noe fra Sims Store for en stund siden, og nå drives jeg snart til vanvidd.

Noen som vet hvordan man blir kvitt problemet?

Anonym poster: 56c78695fa5775ef153367fa58a79833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startprogrammet til Sims har fått som vane å poppe opp på skjermen hver gang jeg slår på Macen min, noe som er fryktelig irriterende. Det begynte etter spillet klikket da jeg skulle laste ned noe fra Sims Store for en stund siden, og nå drives jeg snart til vanvidd.

Noen som vet hvordan man blir kvitt problemet?

Anonym poster: 56c78695fa5775ef153367fa58a79833

Hmm.. Merkelig.

Hvis du klikker på startknappen på oppgavelinja, og søker på msconfig så skal det komme opp et vindu. Der kan du se inne på "oppstart" eller kanskje tjenester om Sims 3 står der, for hvis det er en hake der er det grunnen til at den begynner.

Så da kan du trykke på den så vinduet blir blankt.

Eneste jeg kom på i farta, vet ikke om hvorfor det der kan skje og hvordan du får ordna det dessverre..

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Noen som har serial-koden til Diesel Stuff? Finner den ikke på internett... :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har serial-koden til Diesel Stuff? Finner den ikke på internett... :(

Hva med å kjøpe spillet, så følger det heller med der?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva med å kjøpe spillet, så følger det heller med der?! ;)

Næsj, kjøpe når alt er gratis på nettet? Aldri i verden! ;) Det er jo bare fordi spillet er så nytt at man ikke finner serialen enda, men jeg haaater å vente ;)

Innlegg redigert ihht til KG's regler om piratvirksomhet

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Fint at sånt er ulovlig her og jeg kan rapportere deg for det, da!

Kjøp spillet, og du får det med en gang. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fint at sånt er ulovlig her og jeg kan rapportere deg for det, da!

Kjøp spillet, og du får det med en gang. Sånn er det bare.

Er ikke bare meg. Om du leser i tråden er det mange mange fler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tekola

Er ikke bare meg. Om du leser i tråden er det mange mange fler ;)

Åja, men da er det jo greit, da! Fordi de andre gjør det, må jo du også bryte loven! Selvfølgelig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åja, men da er det jo greit, da! Fordi de andre gjør det, må jo du også bryte loven! Selvfølgelig! :jepp:

Hehe, rolig nå ;) Dessuten så fant jeg en kode som virket :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

In mother russia you play the sims.

De som har brukt en del tid på spillet oppdager fort at du spiller ikke et spill. Du blir herja med. Ondskapsfulle simmer dirigerer deg til å gjøre alt mulig rart. Ikke kan de gå på do i tide, spise i tide eller noe som helst. Akkurat når du tror du klarer å få alle barene grønne nei da må de tisse igjen også må de dusje også må de spise, tisse, dusje, oi vasken ble ødelagt, dusjen ble ødelagt og du sitter der HVORFOR GJØR DU DETTE MOT MEG LILLE SIM?!? I sims 3 sliter du deg gjennom helt til du får tryllestaven som fikser tissinga og alt det der. Så får du simmen til å slutte i jobben også setter den til å skrive noveller og male malerier og bli millionær på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo ha noen å sende simmen min til... For dere med Showtime (husker ikke hva den heter på norsk) utvidelsen - jeg trenger noen å sende min sanger-sim til :) Så hvis det finnes noen der ute med samme problemstilling - PM en email adresse så jeg kan legge til i spillet for å send sim'en til :-)

Trenger ikke email fant jeg ut - sims brukernavn er nok :) Så kan simmen min få komme seg litt ut i verden :-)

Endret av Hermes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...