Gjest Gjest_Søtnos_* Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vel, saken er da slik at jeg og min kjære var sammen i nesten 3 år. Så begynte vi å krangle oftere og snakke sjeldnere. (ikke vond krangling, men uenigheter om ting og tang. F. eks hvor vi skulle feire Julen.) Vi ble så enige om en pause. Etter at ting hadde skjedd i pausen, slo vi helt opp. Men nå er følsene tilbake. Jeg har alltid elsket henne og savnet henne, og hun sier hun alltid har elsket meg. Jeg tror denne stunden fra hverandre har hjulpet i eksamenstider og slike ting men så kommer altså problemet mitt. Problemet er det at hun har hatt sex med en god venn av meg. Så hver gang jeg tenker på hun, kommer han inn i hodet mitt. De er fortsatt gode venner og holder mye kontakten. Jeg vet ikke om jeg ønsker meg tilbake i ett forhold når jeg ikke greier å "komme over" det som har skjedd der. Hva synes dere jeg burde? Prøve igjen og prøve å glemme det, eller bare satse på ett godt vennskap...
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vet ikke om jeg ønsker meg tilbake i ett forhold når jeg ikke greier å "komme over" det som har skjedd der. Hva synes dere jeg burde? Prøve igjen og prøve å glemme det, eller bare satse på ett godt vennskap... Du svarer vel på det selv her, klarer du ikke å komme over det så nytter det ikke å være sammen. Da vil du alltid holde dette mot henne, og det vil dukke opp i senere diskusjoner osv. Skal du prøve på nytt med henne må dere glemme all fortid og starte på nytt med blanke ark, både fra hennes side og fra din. Da bør du ha glemt alt det gamle. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå