Blåmor Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg sliter med ustabile sykluser, sist syklus var på 60 dager, og det er så himla lenge å vente når alt man bare vil er å ha en liten i magen. Har lest litt om både Don Quai og Vitex, begynte på Don Quai i dag, men er usikker på om kanskje Vitex er bedre? Er det mulig å bruke begge deler, eller blir det mye for kroppen? Tips, råd og vink tas i mot med største takknemlighet! fra Blåmor
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jeg vet ikke, men jeg er begynt å bruke Vitex. Det er kosttilskudd nr 1 for kvinner. Det skal være godt for ganske mye, til og med huden. Det er jo bare en bonus da. Jeg kjenner forresten veldig godt til ønsket om en liten i magen. Håper du finner det som kan fungere for deg.
Miss I.W. Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Jeg prøvde Don Quai i to måneder og det hjalp ikke noe særlig. Vil ikke si at Vitex har æren for at vi endelig har lyktes, da jeg startet med det etter EL., men når en leser om Vitex kan en ikke bli annet en imponert. Visste ikke om Vitexen når jeg startet på DQ kombinert med Daimania, men jeg tror jeg hadde valgt Vitex først om jeg fikk valget om igjen.
Gjest Utlogget Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Hvor har dere kjøpt Vitex? Hvilket merke eller type er det?
Blåmor Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2009 www.helsekosten.dk Har kjøpt Solaray sin.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Noen flere som kan si hvilket merke de bruker og hvor de kjøper denne?
skruf Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Jeg har akkurat kjøpt vitex fra solary, men skal en følge doseringen som står på pakken? 1 om dagen på fastende mage...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Ja, man skal følge det som står på boksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå