Gjest Gjest_liz_* Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 hvilke av disse er best synes dere som har prøvd?
mari4ever Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 hvilke av disse er best synes dere som har prøvd? Hypnosè er absolutt en favoritt hos meg:) Lèxtreme var ikke noe god. gidde kanskje litt lengde. jeg har da tynne vipper som trenger volum. denne mascaraen er favoritten til veninnna mi så det spørs jo hvordan vippene dine er fra før av. hun har buede og fyldige fra før av
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hypnose er en fantastisk mascara, synes jeg. Den andre du nevner har jeg ikke prøvd, så den kan jeg ikke si noe om. Har derimot brukt Hypnose i MANGE år, og er veldig fornøyd. Kan anbefale den! De har for øvrig også en vannfast variant av den, som også funker veldig bra!
minienthe Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 l'extreme fungerte best her ihvertfall, tynne vipper med litt (for mye) krøll fra naturens side. hypnose ble fort kladdete etter den ble åpnet selv om den ble oppbevart etter alle kunstens regler.
Liljekonvallen Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har prøvd alle mascara'ne fra Lancome, men den eneste jeg virkelig liker og bruker nå til daglig er L'extreme. Denne holder hva den lover og er fantastisk for mine vipper!
Chihiro Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har prøvd begge og sverger til L'extreme. Gir fine vipper som ikke ser overlesset ut.
Gjest Raptuza Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Min yndlingsmascara ever er L'Extreme. Har og prøvd Hypnose og var ikkje førnøgd i det heile tatt. Den var tung og separerte vippene dårleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå