Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Det er på tide å prøve ut noe skikkelig for huden min. Den trenger det sårt. Jeg har hørt mye bra om MD Formulations, men jeg kjenner det ikke godt nok til å vite hva jeg skal velge.

Huden min er tørr i kinnpartiet, men fet i T-sonen, så jeg antar at jeg har kombinasjonshud. Ellers sliter jeg med rødhet og kviser. Problemhud uten like. Neste stopp er vel hudlege.

Jeg tar gjerne imot tips om en god rens, fuktighetskrem, peeling og what not. Alt jeg trenger, egentlig. Jeg kan godt kombinere produkter fra andre merker, hvis det er noe annet som er superbra, f.eks. Jeg vet ikke hva som er best.

Takk for innspill. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange tråder om MD Formulations. Jeg tror du kan komme nærmere svaret ditt om du søker litt :)

Gjest Gjest
Skrevet

en krem som koster 700 hos hudpleier koster 210 kr der.kjempebillig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har samme hudtype som deg og kan anbefale:

MD formulations facial cleanser (Rens)

MD formulations continuous renewal serum (Serum)

MD formulations krem med spf 20 (laaaangt navn) (dagkrem)

MD formulations face and body scrub (peeling)

Gjest Gjest
Skrevet

på prettyskin4less.com koster disse produktene tilsammen 797 kr.

bare moisture defense antioxidant koster 700 kr i Norge.

på feelunique .koster de 1061 kr.

Skrevet

Vil bare tipse om at du ikke bør starte med MD rutine nå som sommeren er her, vent heller med syreprodukter til sommeren er over.

Har skrevet om MD og solvett her btw.

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal se nærmere på det jeg har fått anbefalt, og definitivt kjøpe fra nettet, uansett. :)

Hilde Christina: Hva kan jeg bruke istedet? Hva kan fungere like bra? Jeg har sett at du har peiling, skjønner du.

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Har samme problem som trådstarter, så jeg slenger meg på denne.

Gjest Euforia
Skrevet

For et par år siden hadde jeg skikkelig problemhud, så jeg gikk til hudpleier og fikk anbefalt MD Formulations. Det funket ikke i det hele tatt. Ei venninne av meg sa her om dagen at hun hadde fått samme anbefalingen, og at det ikke funket der heller.

Det kan godt hende at den tilfører fuktighet, men kvisene går ikke bort.

Gjest Gjest
Skrevet

Når det gjelder MD formulations produktene; det er viktig at de brukes riktig. (Vil anbefale at du leser i bloggen til Hilde Christina. Hun bruker produktene og vet masse om dem. Du finner masse omtaler der om du søker i søkefeltet.)

En annen ting, når du begynner å bruke dem vil du oppleve at du får mer kviser/uren hud de første ukene. Det kan jeg skrive under på! Dette fordi syren i produktene får all grumsen til overflaten. Når alt grumset er borte blir huden jevn og fin igjen. Jeg har brukt produktene en måned, og nå ser det endelig ut til at kvisene har begynt å avta. Men det har sett litt ille ut en stund... Så, ikke bli bekymret om det blir verre. Her er stikkordet TÅLMODIGHET.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har allle disse produktene, og synes at de er gode. Jeg så forandring på huden min etter bare noen uker etter at jeg hadde begynt på behandling med MD formulations-produkter :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har allle disse produktene, og synes at de er gode. Jeg så forandring på huden min etter bare noen uker etter at jeg hadde begynt på behandling med MD formulations-produkter :)

Vil bare tipse om at det også finnes en serie som heter MD forte. I norge selges den kun hos hudleger da det inneholder ganske mye glykosyrer, men disse produktene får du også kjøpt i utenlandske nettbutikker (søk på ebay) til en slikk og ingenting sammenlignet med i Norge. Veldig bra produkter, søk det opp så finner du en norsk side med informasjon. Dette er liksom "storebroren" til MD Formulations og finnes i tre forskjellige glykosyre-styker, man starter med den svakeste og jobber seg opp etterhvert som huden tåler mer. NB bruk solfaktor!

Gjest Gjest
Skrevet
Vil bare tipse om at det også finnes en serie som heter MD forte. I norge selges den kun hos hudleger da det inneholder ganske mye glykosyrer, men disse produktene får du også kjøpt i utenlandske nettbutikker (søk på ebay) til en slikk og ingenting sammenlignet med i Norge. Veldig bra produkter, søk det opp så finner du en norsk side med informasjon. Dette er liksom "storebroren" til MD Formulations og finnes i tre forskjellige glykosyre-styker, man starter med den svakeste og jobber seg opp etterhvert som huden tåler mer. NB bruk solfaktor!

kjøp på prettyskin4less.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...