Gjest gjest-jente Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Blir ofte sulten på kveldene selv om jeg har spist en god middag, men nå som det snart er bikini-sessong så er det greit å kutte ut det værste av kvelds snacksen! he he Så er det noen som har tips til sunn, kjapp og enkel (og gjerne billig...) kvelds ?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Noen forslag til kvelds: Knekkebrød med mager smøreost og agurk/papirka/reddik/rødløk. Omelett med gode grønnsaker. Pastasalat. Fruktsalat med mager vaniljekesam. Lett youghurt med frukt eller bær oppi. Grønnsaker i strimler og guacamole eller kesamdip Smoothie Sunnere alternativer når sukkersuget melder seg: Kesamlapper/pletter (søk på kesamplett på mat.no) Grove havrevafler Lett-is
venus_ Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Smoothie Eggerøre Knekkebrød med eggesalat eller tunfisksalat Pletter med cottage cheese Yoghurt med müsli Mange spennende oppskrifter på feks tine.no og frukt.no
Chanel.No5 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Anbefaler deg å ta en tur innom emnet "hva har du spist i dag", der finner du garantert masse god tips!! Medlemmene Venus og Mea Culpa sine linker inneholder masse gode tips også! Endret 19. mai 2009 av Lotte27
Appelsinpiken Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg får ofte lyst på noe snacks om kvelden - av den salte typen. Tar meg en skive eller to med makrell i tomat - og vann, melk eller juice inntil. Nam!
venus_ Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 kan man lagepletter av BÅDE kesam og cottage? Det går sikkert fint. Jeg trodde ikke kesam tålte varme, men siden det står oppskrift på mat.no så går det nok helt fint.
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 kan man lagepletter av BÅDE kesam og cottage? Kan du fint gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå