Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke kallenavn, hvis dere har noen, har dere på partneren?

Bruker dere navnet til partneren når dere omtaler h*n til andre?

Har hørt en forferdelig, en som kaller fruen sin for stål-kua når hun ikke er tilstedet.... Hadde det vært meg hadde jeg vært forbanna.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kjerringa. Hvorfor gjøre ting komplisert?

Skrevet

Vi har som hobby å finne på diverse merkelige kallenavn til hverandre, litt som en parodi på alle de klisne kosenavnene folk har, men nå har det igrunn blitt en vane. Begynte egentlig tidlig i forholdet fordi jeg syntes det var så morsomt at han ble litt satt ut når jeg sendte melding til ham og visste at han var i selskap med andre. - Fant ut at jeg ikke kunne bruke pikante detaljer hele tiden, så han ble alt for vant og dermed utviklet denne lille hobbyen seg.

Det siste halve året har han blitt kalt alt fra suppeslurpen og dosemosern til pjuskeslusken. Jeg har blant annet gått under "kallenavnene" kosekrabba, slurpa, snuskeduska og duskedama. :ler:

Vi kaller ikke hverandre dette med tilhørere, da går det i "den fine kjæresten min", dama, "den kjekke mannen min" og fornavnene våre, samt et kallenavn jeg har som følge av fornavnet mitt.

Skrevet
Vi har som hobby å finne på diverse merkelige kallenavn til hverandre, litt som en parodi på alle de klisne kosenavnene folk har, men nå har det igrunn blitt en vane. Begynte egentlig tidlig i forholdet fordi jeg syntes det var så morsomt at han ble litt satt ut når jeg sendte melding til ham og visste at han var i selskap med andre. - Fant ut at jeg ikke kunne bruke pikante detaljer hele tiden, så han ble alt for vant og dermed utviklet denne lille hobbyen seg.

Det siste halve året har han blitt kalt alt fra suppeslurpen og dosemosern til pjuskeslusken. Jeg har blant annet gått under "kallenavnene" kosekrabba, slurpa, snuskeduska og duskedama. :ler:

Vi kaller ikke hverandre dette med tilhørere, da går det i "den fine kjæresten min", dama, "den kjekke mannen min" og fornavnene våre, samt et kallenavn jeg har som følge av fornavnet mitt.

Pjuskeslusken!!! :fnise: Det er det nydeligste jeg har hørt på lenge! :) :) Kan jeg låne? =)

Her i huset er vi ikke fullt så kreative med navn, stort sett går det i "kjæresten min" eller navn, evt med et litt søtt tonefall. Til andre omtaler jeg ham som alt fra "min kjære" via "typen min"/[navnet hans] til "han der svigersønnen deres" alt avhengig av hvor fornøyd jeg er med ham i øyeblikket ;)

Men for det aller meste går det i "min kjære" eller "kjæresten min" :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...