Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Av alle kompiser og andre gutter jeg har møtt, så er det kun jeg som synes at det lukter godt av en vagina. Alle andre jeg har møtt sier at det lukter dritt og at det ikke smaker digg når de slikker fitte. Jeg derimot, jeg elsker rett og slett og slikke.... Jeg blir også svært opphisset når jeg får kjenne lukten av ei rein og blaut fitte. Er det bare jeg som syns det lukter godt?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Frisk fitte smaker og lukter veldig godt. Sopp, utflod, urin og underlivs-svette m.m. er til å brekke seg av, både på smak og lukt.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Si til kameratene dine at hvis det lukter dritt når de slikker fitte så bør de kanskje finne riktig hull.
Rimmern Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Vagina er skjeden. Du lukter ikke spesiellt mye på vagina, kan jeg love deg. Vulva er utsiden av fitta, mellom kjønnsleppene. Det er dette som er gjenstand for mest lukt og smak (som også kommer innenfra, selvsagt). Gutter over en viss alder og menn som ikke liker lukten og smaken av fitte er ikke ordentlige menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå