Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne nye duften fra Clean lukter bare så godt, og er helt perfekt:)

Men Estetique-butikken her selger den bare som 60ml flaske, og jeg foretrekker igrunn mindre flasker. Dels pga prisen og dels fordi jeg aldri får brukt det opp.

Har søkt på nettet men finner ikke denne noen andre steder. Er den for ny? Noen som har sett den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes den i mindre størrelse, da? Det er kun få av Clean-parfymene som finnes i småstørrelsen på 30 ml, og stort sett gamle, kjente.

Skrevet
Finnes den i mindre størrelse, da? Det er kun få av Clean-parfymene som finnes i småstørrelsen på 30 ml, og stort sett gamle, kjente.

Nei det vet jeg ingenting om, men om det er tilfelle så er det greit å vite. Da kan jeg forsvare bedre et sånt dyrt kjøp isåfall;)

Men uansett.. finnes denne på nattbutikker, eller må jeg rett og slett bare bla opp på parymebutikken her....?

Skrevet
Nei det vet jeg ingenting om, men om det er tilfelle så er det greit å vite. Da kan jeg forsvare bedre et sånt dyrt kjøp isåfall;)

Men uansett.. finnes denne på nattbutikker, eller må jeg rett og slett bare bla opp på parymebutikken her....?

lette gjennom mange nettbutikker men fant bare strawberrynet som hadde denne duften, men ikke den nye versjonen du vil ha desverre:)

her er vertfall linken hvis du vil ha den vanlige. jeg liker veldig godt clean shower fresh

strawberrynet

Skrevet

Takk for bryet!!

Ja Clean Shower Fresh har vært min favoritt blandt disse også. Og skulle inn og kjøpe den sist jeg var i byen. Da fikk jeg jo se denne nye da.. så sprayet meg med begge, en på hver hånd for å teste den dagen. Simple soap er litt mere meg, ikke like "sterk"/markant som shower fresh men med enda mere renhetsfølelse.

Så god sommerduft!

Skrevet (endret)
Takk for bryet!!

Ja Clean Shower Fresh har vært min favoritt blandt disse også. Og skulle inn og kjøpe den sist jeg var i byen. Da fikk jeg jo se denne nye da.. så sprayet meg med begge, en på hver hånd for å teste den dagen. Simple soap er litt mere meg, ikke like "sterk"/markant som shower fresh men med enda mere renhetsfølelse.

Så god sommerduft!

ja den er absolutt en favoritt parfyme! synes simple soap er veldig herlig og frisk! blir nok sommerduften min i år;)

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...