Lillemams Skrevet 18. mai 2009 #1 Del Skrevet 18. mai 2009 Har iløpet av helga og dagen i dag vært innom 7 (!!!!!!!) miljøstasjoner for å levere plast, men hver eneste en har vært fullstendig stappa - kommer fallende mot meg da jeg åpna lukene Kunne ikke kjøre rundt med det lenger, så i dag havna posene i restavfallet... Blir så irritert, sortere skal vi gjøre, men kommunen tømmer ikke stasjonene... I tillegg så fjerner de den ene etter den andre miljøstasjonen, så nå har vi ingen i gåavstand.. Så må faktisk i bilen for å kaste boss mer miljøvennlig.. Puh, måtte bare få det ut, er ikke bra for hormonene å bli irritert over slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyren Skrevet 18. mai 2009 #2 Del Skrevet 18. mai 2009 Et såpass viktig spørsmål kan du trygt stille rett til din hjemstedskommune. De har faktisk plikt til å tilrettelegge for å være en miljøvennlig kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Del Skrevet 19. mai 2009 I vår hjemkommune hentes nå plastavfall, samt glass/aluminium, hjemme hos oss. Plastavfall hentes hver 3. uke, og glass/aluminium hver 6. uke, i tillegg til papir (annenhver uke), restavfall (annenhver uke) og bioavfall (hver uke). Kjempebra! Det gjør det lettere for oss å sortere. Snakk med kommunen din, kanskje de også har planer om et slikt opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 19. mai 2009 #4 Del Skrevet 19. mai 2009 I de fleste kommuner kan du levere sortert avfall direkte til søppeldynga, uten at det koster noe ekstra. Men det krever jo at du har tilgang på bil, dersom du har mye. I min kommune henter de gentlig plasten, men siden vi alltid glemmer å legge den ut kjører vi bare åog leverer den selv, når vi har samlet opp lit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå