atopikeren Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har tenkt til å lage misosuppe, og lurer på hvor man får kjøpt miso og sjøgress? Jeg vet at butikken helios har den, men det er litt dyrt. må vel være noen sjapper i oslo som selger dette billigere?
Gjest Tonka Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Asian Supermaket helt øverst i Sarsgate (parallellgata til Trondheimsveien).
atopikeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Asian Supermaket helt øverst i Sarsgate (parallellgata til Trondheimsveien). Sitter og titter på kartet her, hva er raskeste veien opp dit? kollektivmessig
Gjest Mallan Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Det var faktisk den eneste butikken jeg kom på som kan selge sånt. Men hva med helsekostbutikker? EN av helsekostbutikkene i Oslo må vel ei litta nype gress?
atopikeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Det var faktisk den eneste butikken jeg kom på som kan selge sånt. Men hva med helsekostbutikker? EN av helsekostbutikkene i Oslo må vel ei litta nype gress? Ja, de har det, men det er svindyrt. Innvandrersjapper må jo være billigere.
Gjest Mallan Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Men er de så glade i sjögress da? Kan ikke huske å ha sett noe sånt i de sjappene. Men givetvis, kan jo hende for alt jeg vet:) Hva med en fiskebutikk?
atopikeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2009 Men er de så glade i sjögress da? Kan ikke huske å ha sett noe sånt i de sjappene. Men givetvis, kan jo hende for alt jeg vet:) Hva med en fiskebutikk? MIso er viktigst i allefall
atopikeren Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2009 De har det paa Viet Thai i Dronningensgate. Både miso og sjøgress?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå