Gjest zinkanode Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Vi fikk en brukt gave til brylluppet! Og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre.. Her er det snakk om en oppegående gutt i midten av 20-årene som fremdeles bor hjemme (ingenting galt i det!) som antagelig har raidet kjøkkenet/loftet/boden til sine foreldre, funnet en eske med innhold og tenkt at dette ville bli en flott gave til oss... Han er en barndomsvenn av min mann.. (Resten av vennegjengen hans gav oss fine ting til brylluppet. Selv de med dårlig råd..) Dette er en person man kunne forvente; -Ikke skulle dukke opp til brylluppet -Ikke skulle hatt med gave -Kjøpt noe tulleting Men en *brukt* gave.. det forventet vi jo ikke! Mannen min vil kaste gaven selv om han har litt lyst til å spare den å gi den tilbake i bursdagsgave til kameraten. (Men mannen min er ikke hevngjerrig, så det skjer ikke). Jeg på min side sitter å tenker på de stakkars foreldrene som nå ikke finner dette godt brukte eletriske kjøkken-apparatet.. sukk..
Neytiri Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 (endret) oi det var litt merkelig! Ka fikk dere for no da??? syns ikke dere skal spare den til å så gi den tilbake altså.....men er det noe dere kanskje kan gi bort?? edit: da mener eg altså sånn som frelsesarmeen eller noe sånt! Endret 18. mai 2009 av icechick
Jade Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Morsomt Hadde vært artig å vært en flue på hatten hans en måneds tid, for å se hva andre merkelige ting han gjorde for å spare penger, osv
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 ...og han mener det vel ikke som en dårlig spøk, eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå