Gjest Miley Skrevet 18. mai 2009 #1 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvilke norske klesdesignere finnes det? Skulle gjerne hatt en link til hjemmeside og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anett-Kristin Skrevet 18. mai 2009 #2 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvilke norske klesdesignere finnes det? Skulle gjerne hatt en link til hjemmeside og Hei Jeg designer og strikker klær. Her er min webside anett-kristin.com Ellers finner du mange linker på birka.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 19. mai 2009 #3 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Så flink du er! edit: la til et ord Endret 19. mai 2009 av Miley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Del Skrevet 20. mai 2009 norske designere, hm.. Moods of Norway er det eneste jeg kommer på i farta. Vet ikke om de har nettside eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anida Skrevet 21. mai 2009 #5 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er så LEI av at norsk design hele tiden skal sidestilles med tovede filtplagg med treknapper og hjerter. Prøv heller de som tenker litt nytt: Cecilie Melli (favoritt!) Kristian Aadnevik Leila Hafzi Arne & Carlos (favoritter!) Batlag og Selvig Moods of Norway Hild Rief Ida Gullhav (fantastisk undertøy!) Peter Løchstøer Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 21. mai 2009 #6 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det finnes fantastisk mye flott norsk design! Jeg føyer til listen over: Mette Møller/Klær uten like Merete Taule Mette Møller og Merete Taule har også et felles klesmerke som heter Taulemøller, men jeg finner ikke noen hjemmeside for det merket. Tina H Ti-Mo Vera & William Elton & Jacobsen TSH Iselin Engan Edit: la til et par til på listen. Endret 21. mai 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 21. mai 2009 #7 Del Skrevet 21. mai 2009 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. mai 2009 #8 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvis du googler litt rundt f.eks Oslo Fashion Week får du også opp en del norske designere i tillegg til dem som er nevnt allerede Endret 21. mai 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. mai 2009 #9 Del Skrevet 22. mai 2009 Hmm, jeg trodde Ricco Vero var norsk... Frislid er det i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 22. mai 2009 #10 Del Skrevet 22. mai 2009 Hmm, jeg trodde Ricco Vero var norsk... Frislid er det i alle fall Ricco Vero er norsk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 23. mai 2009 #11 Del Skrevet 23. mai 2009 Ti-mo linket til over er min favoiritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå