Gjest ? Skrevet 18. mai 2009 #21 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva er det egentlig med de folkene som blir så innmari sjalu når man kommenterer at andre ser bra ut? Når man blir sammen, så blir man sammen fordi man tiltrekkes av hverandre. Man liker å bruke tid på hverandre, og trives sammen. Dette er vel og bra, men bare fordi noen velger å bli sammen, så betyr det ikke at alle andre rundt om i hele verden er blitt stygge, av den grunn. Alle andre ser som regel ut som de gjorde før dere ble sammen. Bare fordi du har en kjæreste, så betyr det virkelig ikke at man ikke kan synes andre ser bra ut også. Dere er sammen, og det er det som betyr noe; om man synes andre ser bra ut, så betyr det ikke at partneren plutselig er blitt styggere av den grunn. Ta deg sammen! Det vil alltids finnes penere mennesker enn deg, enten du vil eller ikke. Bradd Pitt, og Beyonce blir ikke styggere bare fordi du har fått deg kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. mai 2009 #22 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg svarer som jeg gjorde på diskusjon.no (jeg er ikke gjesten i startinnlegget); Om kranglingen styrker forholdet deres, så trenger ikke krangling nødvendigvis å være noe negativt, men om det går ut over forholdet deres, så burde man kanskje vurdere å ta noen grep. Uansett burde dere nok snakke ut om hva som kan ligge bak. Noen krangler er jo bare små, man er kanskje irritabel en dag og irriterer seg over noe som egentlig ikke er noe å irritere seg for, og så baller det på seg. Alle kan jo ha slike dager, og de trenger ikke å ødelegge så mye. Personlig tror jeg også det er sunt å krangle litt, at man får ut frustrasjon og sinne. Men så er det jo de kranglene som handler om mer grunnleggende ting, som kan trekkes ut i det lange og det brede. Har man slike krangler i tillegg, bør man kanskje også finne ut hva alt egentlig dreier seg om og sette seg ned og finne ut av ting. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_olden_* Skrevet 19. mai 2009 #23 Del Skrevet 19. mai 2009 haha. skal du ha oss til å tro at du synes alle andre menn er stygge? virkelig? det blir litt for dumt. du må nok først og fremst lære deg å bli ærlig med deg selv. Hun mente vel ikke at alle andre menn er stygge. Selv klarer jeg ikke å se på andre menn på "den måten" lenger, etter at jeg ble sammen med min kjære. Noe jeg skulle ønske at jeg fortsatt greide, for vårt forhold er også ustabilt og har vært i ferd med å revne mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. mai 2009 #24 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Endret 19. mai 2009 av LonelyAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget nå Skrevet 19. mai 2009 #25 Del Skrevet 19. mai 2009 Dere ser hverandre fra torsdag til søndag og er adskilt de andre dagene. Det er ikke sikkert dere passer sammen, eller så forsøker dere (du) å gjøre alt de dagene dere har til rådighet og gir kanskje også slipp på avtaler med venninner, egne intereresser og hobbyer? Det i seg selv kan føre til frustrasjon og et usunt avhengighetsforhold i tillegg til sjalusien. Den første og andre dagen er sikkert lidenskapen tilstede, men i lengden er ikke lidenskap nok i et forhold. Ts skriver ikke noe om annet enn bare de dagene de er sammen og lite om kontakten med venninner, venner og annet. Det kan tære forferdelig på et forhold om man kutter ut andre forbindelser og skal tviholde på hverandre og å ha det bra de dagene man møtes og selv nekte å møte andre fordi man ikke vil miste akkurat disse dagene. Lykke til ts. Det kan dessuten være at du fikk mange komplimenter som barn og ungdom og at du var den søte og pene og at du underbevisst venter det samme nå, men det kan ingen av oss vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 23. mai 2009 #26 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvordan går det? Noen dager siden siste oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. mai 2009 #27 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg hadde egentlig tenkt å skrive dette innlegget anonymt, men putt putt! Oppdatering: Forholdet er blitt mye bedre Vi pratet om det, og vi ble begge enige om å prioritere forholdet litt mer Dvs, mindre pc og mer kos i hverdagen. Og så langt har det fynket bra! Kommunikasjonen er også forbedret. Dvs ikke mer gaping og skriking når vi krangler, men heller rolig prat for å løse problemet. Jeg kan vel også legge masse av skylden på meg for jeg er nokk litt for kravstor Hehe, dvs at jeg vil ha kos 24/7 ( nesten) og når han ikke gir meg masse oppmerksomhet ofte så blir jeg gretten og lei. Han har bestemt seg for å være litt mer kosen med meg, og jeg har bestemt meg for å ikke heletiden kreve ditt og datt fra han. Nå har vi vært med hverandre i over en uke i strekk på mitt lille rom som er knapt 13 kvm, ( Bor på hybel) og vi har nesten ikke kranglet (Tror en liten grunn for at vi har kranglet slik er at vi heletiden har vært oppi hverandre på dette lille rommet.) Jeg har forresten også begynt å gjøre litt andre ting istedenfor å heletiden forvente at han skal underholde meg. Til slutt kan jeg også nevne at han har lyst til å ta meg med på piknikk med mat og kos en dag Han kom på det heeeelt selv Endret 24. mai 2009 av LonelyAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mai 2009 #28 Del Skrevet 24. mai 2009 Slik jeg ser det, er det i grunnen ikke rart dere har problemer. Du framstiller deg selv som veldig krevende. Å ville ha kos og oppmerksomhet 24/7, som du selv skriver, er umulig å oppfylle. Når du i tillegg er sjalu, skjønner jeg at dette blir vanskelig. Du kan ikke tro at en partner skal fylle alle behov i livet ditt, de fleste må du faktisk fylle selv, og så kan han utfylle deg. Gi og ta. Snu litt på tankegangen din, og ikke tenk hele tiden på hva du vil ha fra han, men hva du selv kan bidra med i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 24. mai 2009 #29 Del Skrevet 24. mai 2009 synes det virker som om dere er på god vei med det aller viktigste i et forhold: kommunikajon og kompromiss. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 24. mai 2009 #30 Del Skrevet 24. mai 2009 Kanskje innleggene som du ikke likte så godt, var med på å åpne øynene dine til å innse at problemet lå mye hos deg? Uansett veldig bra at det er gjort grep på de vesentlige årsakene til kranglingen, og lykke til med forholdet videre og kommunikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. mai 2009 #31 Del Skrevet 24. mai 2009 thanks girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå