Gjest Lady-M Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Lørdag 26/7 er det syvende året sommerparaden arrangeres. Det forventes 30-50.000 party-mennesker i Oslos gater. 13 lastebiler stiller med dj's og dansere. Jeg har vært med hvert år. I år blir jeg vel mer tilskuer enn deltaker ettersom jeg ikke er like ung lenger... Og ikke synes at lightsticks og puselegger er like fint.... Men gøy blir det uansett! Shake it! :enig_animasjon: Kan lese mer om paraden på www.sommerparade.no
Gjest Kira Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Aner ikke. Var meningen jeg skulle reise vekk den dagen, så jeg vet ikke, får se om jeg dukker opp.
Linemor Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 har tenkt på det da. har aldri vært der før da, men er jo så nysjerring. så jeg tar nok med broren min og kommer en tur.
celiasse Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 :D Off course skal jg på sommerparaden... Dt er hoochie dagen joh! HeHe.. Eneste dagen jg kan gå md hotpants omtrent joh.. Weee..
Gjest Candyfloss Skrevet 24. juli 2003 #6 Skrevet 24. juli 2003 Selvfølgelig skal jeg dit! 8) Er bare litt surr i planene - vet ikke helt med hvem enda Shake that ass
Gjest Lady-M Skrevet 25. juli 2003 #7 Skrevet 25. juli 2003 Usj...regn, regn... *krysse fingre for oppholdsvær på lørdag* Har sydd meg klær for anledningen, men tror kanskje det blir litt kaldt..... Ta på bobledress kanskje? :-?
Klips Skrevet 25. juli 2003 #8 Skrevet 25. juli 2003 Tenkte å trille oss en tur til byen kanskje. Så da sees vi da
punkyB Skrevet 25. juli 2003 #9 Skrevet 25. juli 2003 Ja fy fankern , får håpe været blir bedre !! Jeg har tentkt å finne meg en fin plass i solen på en av uterest. langs veien og bare myse.
Gjest Candyfloss Skrevet 25. juli 2003 #10 Skrevet 25. juli 2003 Hvis ikke det blir fint vær, er jo hele greia ødelagt. Hva skal man med korte topper og korte skjørt da? Eller selvlysende armer...
Midnattsol Skrevet 26. juli 2003 #11 Skrevet 26. juli 2003 Næh, jeg droppa det. Sambo er der og jeg skulle komme senere, men det regner og han sa i telefonen at han ble sikkert ikke så lenge uansett, for de hadde ikke starta engang og været la vel en demper på hele greia. Koser meg heller inne i regnværet.
Gjest Kira Skrevet 26. juli 2003 #12 Skrevet 26. juli 2003 Var ålreit ... Til regnet begynte å fosse ned.
Gjest Candyfloss Skrevet 26. juli 2003 #13 Skrevet 26. juli 2003 Da er jeg tilbake! 8) Dro tidligere hjem, for skal på fest senere i kveld! Det var utrolig rått!! Jeg elsker å finne på unnskyldninger til å kle meg opp :D :D :D Er veldig sliten i bena nå, men... Veldig gøy, til tross for regnet! Og, ja.. verden er liten.. (møtte folk fra en fest for noen år siden der)... Miss-tricky, koser du deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå