Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet som en one-nighter som utviklet seg til å bli mer seriøst. Vi er riktignok ikke sammen, enda, men det virker å gå den retningen. Jeg er veldig forelsket, noe som det føles ut som evigheter siden jeg var sist. Det er spennende, koselig og jeg svever på skyer. Men... Ja, det er et men!! Jeg har egentlig veldig lavt selvbilde. Jeg er veldig forsiktig, og tar muligens meg selv litt for høytidelig. Jeg har en mengde komplekser som nesten er rene fobiene. Tar han på magen min, er jeg livredd for at han skal tenke at jeg er feit. Tar han på ansiktet er jeg livredd for at han skal kjenne at jeg har masse ansiktshår. Jeg er redd han skal se jeg har kviser på ryggen. Ja, det virker kanskje som om jeg er helt skjelvende, men har vært i forhold tidligere hvor disse bekymringene gikk over. Jeg er egentlig et relativt oppegående menneske med masse venner, god jobb osv. Det er nok ingen bortsett fra mine aller nærmeste som vet hvor usikker jeg er på meg selv. Jeg følte at mine tideligere flammer ikke la merke til noe, og heller gav meg masse komplimenter. Det gjør den nye "kjæresten" også, men han er annerledes enn de andre. Han kommenterer slike ting, på en humoristisk måte. Ved å kommentere disse skavankene gjør han meg enda mer usikker, og jeg ender med å føle meg kjempestygg. Og selv om jeg helt oppriktig ikke tror at han ønsker å få meg til føle slik, så sier han ofte ting som blir helt feil. Vet ikke om han er litt ubetenksom, eller som han ikke synes slikt er noe "big deal". Jeg blir liksom gående på tå hev fordi jeg er redd for at han ikke skal like meg, eller fortsette å kommentere mine lite flatterende sider.

Tenkte å snakke med han om det, men siden vi ikke er sammen enda synes jeg det er ekstra vanskelig. Og så vet jeg ikke om jeg har lyst til å være sammen med en slik person, som tydelig er blottet litt for sosiale antenner.

Han får meg til så smile, sveve på skyer og føle meg helt fantastisk. Og han greier å gjøre meg usikker, redd og stygg på samme tid. Puh... Vil egentlig bare lufte tankene litt, og høre om noen har et objektivt syn på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg ville ikke droppet ham uten å la ham få sjansen til å forsøke først.

Nei dere er ikke sammen. Men det går jo an å si det på en rolig og nøytral måte, at du ikke liker at han fleiper med de mindre heldige sidene dine. At det gjør deg usikker. Noen synes den beste måten å komme over noe på er å snakke om det. Han forsøker sannsynligvis å hjelpe deg på den måten han tror fungerer best.

Så si det til ham. Han vil nok sette pris på det. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ha er du _egentlig_ redd for? Om dete skulle gå til helvete, hva så? Tror du at verden plutselig gikk tom for menn? Om du skal leve, så må du leve mens du ennå har puls. Folk dør når de minst aner det, og det kan skje oss alle. Så, skal du leve livet og nyte det mens du kan, eller skal du kaste det vekk på å bekymre deg over ting som du rett og slett ikke trenger å tenke på?

Skrevet
Ha er du _egentlig_ redd for? Om dete skulle gå til helvete, hva så? Tror du at verden plutselig gikk tom for menn? Om du skal leve, så må du leve mens du ennå har puls. Folk dør når de minst aner det, og det kan skje oss alle. Så, skal du leve livet og nyte det mens du kan, eller skal du kaste det vekk på å bekymre deg over ting som du rett og slett ikke trenger å tenke på?

Støtter denne! Bare nyt det hele, går det ikke, nei vel, så gikk det ikke denne gangen. Men verden stopper ikke opp, og - som Brutal Mann sier - verden går heller ikke tom for menn :)

I tillegg er det jo en del ting du kan gjøre for å få et bedre bilde av deg selv, føler du deg slapp i fisken - begynn å tren litt da vel? Trening gir deg bedre selvfølelse og selvtillitt, nettopp fordi du føler deg bedre og ser bedre ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...