Gjest Gjest_siri_* Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Rydder i ting og kom over en del dagbøker fra for noen år tilbake. Der står d VELDIG mye hemmelig...var veldig mye deprimert lenge og står mye død og slikt i dem også....hva skal jeg gjøre med dem?kan ikke bare kaste dem i vanlig papirsøppel?:S
MissStiles Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har en eske med gamle dagbøker liggende i skapet. Jeg har ikke tenkt til å kaste dem. Det er artig å ha synes jeg, også lese i dem når man blir eldre.
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har en eske med gamle dagbøker liggende i skapet. Jeg har ikke tenkt til å kaste dem. Det er artig å ha synes jeg, også lese i dem når man blir eldre. Det er sant:) men jeg har mye jeg ikke vil at andre skal finne og lese.....:S
Spoven Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Om du er absolutt sikker på at du ikke vil spare på dagbøkene, så kan du vel klippe de i småbiter før du hiver dem. Det er jo litt arbeid, men det kan jo kanskje være befriende å klippe i stykker en vond periode?
angeleyes Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Jeg tar vare på alle dagbøker. Det er litt befriende å lese hvor langt jeg har kommet siden jeg skrev dem. De er minner som jeg ikke vil kaste selv om ikke alle minnene er gode. Hvis du er sikker på at du ikke vil beholde dem ville jeg brent dem. Da er du sikker på at ingen kan lese de senere.
Nuith Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Spar dem til en kald høstdag og bruk dem i peisen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå