Gå til innhold

gamle dagbøker...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Rydder i ting og kom over en del dagbøker fra for noen år tilbake. Der står d VELDIG mye hemmelig...var veldig mye deprimert lenge og står mye død og slikt i dem også....hva skal jeg gjøre med dem?kan ikke bare kaste dem i vanlig papirsøppel?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en eske med gamle dagbøker liggende i skapet. Jeg har ikke tenkt til å kaste dem. Det er artig å ha synes jeg, også lese i dem når man blir eldre.

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Jeg har en eske med gamle dagbøker liggende i skapet. Jeg har ikke tenkt til å kaste dem. Det er artig å ha synes jeg, også lese i dem når man blir eldre.

Det er sant:) men jeg har mye jeg ikke vil at andre skal finne og lese.....:S

Skrevet

Om du er absolutt sikker på at du ikke vil spare på dagbøkene, så kan du vel klippe de i småbiter før du hiver dem. Det er jo litt arbeid, men det kan jo kanskje være befriende å klippe i stykker en vond periode? :)

Skrevet

Eller brenne dem?

Skrevet

Jeg tar vare på alle dagbøker. Det er litt befriende å lese hvor langt jeg har kommet siden jeg skrev dem. De er minner som jeg ikke vil kaste selv om ikke alle minnene er gode.

Hvis du er sikker på at du ikke vil beholde dem ville jeg brent dem. Da er du sikker på at ingen kan lese de senere.

Skrevet

Spar dem til en kald høstdag og bruk dem i peisen? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...