Gå til innhold

Han holder for lenge

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg og kjæresten min har snart vært sammen ett år. Alt er bra, bortsett fra en ting; han holder for lenge! Jeg vet dette sikkert er et luksusproblem, men jeg begynner å savne det å kunna ta en kjappis i ny og ned. Ender alltid opp med å holde på i minst 1 time. Noen som vet om noen måter jeg kan få han til å komme fortere på?

er han omskjært?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du runker ham hardt og fort, tar det opptil en time da også?

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Jeg synes fokuset på orgasme er alt for stort, men det er vel kanskje fordi jeg aldri kommer selv. Om min mann skulle ventet på min orgasme før han kunne "gi seg" så hadde vi knullet sammenhengende i flere år.

Hvorfor må ts knulle sin mann til orgasme da? Her inne er det flere ganger kommet frem at menn ikke har ansvar for sin kvinnes orgasme. Da bør det samme gjelde andre veien.

Om ts vil ha seg en kjappis så er det bare å knulle i vei. Når hun har fått sitt, så kan mannen fortsette alene, om han absolutt MÅ komme hver gang. Som andre han forslått,-gi han en flashlight, så kan han kose seg videre alene.

For en som aldri har sex for å komme, så synes jeg det høres utrolig kjedelig ut å skulle fortsette å ha sex i en evighet fordi den ene parten ikke kan komme på kommando.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...