MarianneE Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 "alle" håndklærne våre er hvite og begynner å bli slitt. Jeg vil ha nye! Men, badet vårt er lys gult med mørkere lister og jeg er litt i tvil om hvilken farge på håndklærne jeg skal velge. Hadde en idè tidligere om at håndklærne måtte være hvite, men nå er jeg litt lei av hvitt. Noen som har et spenstig tips?
Kvist Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Lilla er jo tøft til gult. Men det kommer jo helt an på nyansene da, jeg syns det er finest med mørk lilla til litt varm gulfarge. Ellers er jo grønt lekkert, der fins det kanskje mer å velge i også. Alt fra lys og duse grønntoner til de helt skarpe, eller mørk flaskegrønn. Vil du ha noe mer nøytralt kan du velge en grå eller beigetone, jeg hadde valgt grå hvis det var en kald gul og beige til en varmere gul. Eller du kan velge to farger og kombinere? Men da er det kanskje greit om de er såpass like at de etter hvert kan vaskes sammen uten å smitte over på hverandre for mye.
lovenemo Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er så kjedelig at jeg liker kun nøytrale farger på sånne ting Alle våre håndklær er sandfarget eller offwhite-ish.. Men liker turkis og grønt, selv om jeg er for tam til å få noe slikt selv, hehe..
supersos Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Kjøpte nylig ensfargede håndklær på Skeidar (vaffelmønster). De var i mange ulike farger og til en hyggelig pris. Har vasket dem noen ganger og de holder veldig godt i vask. Skal faktisk kjøpe meg flere til å ha på hytta: http://hytteprosjektet.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå