Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er en pasjonert myggklasker, og senest i går tok jeg knekken på 24 stykker hvorav tre i ett og samme klask *stolt* Denne tråden er viet oss myggklaskere. Eventuelle motstandere som påberoper seg andres lidelser eller dyrevern eller generell godhet bør finne seg en helt annen tråd - eventuelt godta å bli utsatt for tøylesløs og ondsinnet hets. KLASK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Knipser dem jeg, klasking blir for hardt og brutalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Syns dere er slemme, jeg.....mot de som er mindre enn dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Syns dere er slemme' date=' jeg.....[/quote'] *forsøksvis Nicholson-flir* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 Fikk denne på sms i går Er du plaget av mygg? Undersøkelser viser at (au faen) folk med seksuell tiltrekningskraft (au) får mye myggstikk (au) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #6 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, noe måtte det jo være - jeg kan leve med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. juli 2003 #7 Del Skrevet 22. juli 2003 Mitt største problem er at myggjævlene på død og liv vil bade i glasset mitt når jeg sitter ute og skal kose meg med noe kaldt å drikke. Padler rundt der med et salig flir, gjør de. :evil: Ikke så lurt å klaske løs på glassene, vel? Forøvrig har dere min største sympati... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juli 2003 #8 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvordan KAN dere klaske disse små, uskyldige hunnmyggene som bare er ute etter litt blod for å gi de praktfulle små myggebarna sine ? * Tenker på enkemannmyggene * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 22. juli 2003 #9 Del Skrevet 22. juli 2003 det finnes ikke noe mer irriterende enn mygg som hviner i øret ditt når du prøver å få sove. Selvfølgelig får man ikke tak i dem, ikke får man sove heller så lenge man hører den ekle hvininga. Så ligger man der da, og hører etter, prøver å slå etter myggen når den kommer nærme nok, også begynner man å klø sånn overalt. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 22. juli 2003 #10 Del Skrevet 22. juli 2003 Gir min støtte til myggklaskeren. håper dere vinner slaget. når dere har rensket opp oss dere, vil dere komme en liten tur til meg da? så kan jeg finne flere mygg til dere jeg. må nok ha trøffel hit hvis han driver med tre på et klask opplegg, da går det jo litt fortere. men alle dere andre er hjertelig invitert. skal se jeg kan finne noe lekkert og by dere på når det ikke er noe mer mygg igjen. Si at dere kommer da. for jeg har ikke klart og finne meningen med at myggen skal bo oss meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. juli 2003 #11 Del Skrevet 22. juli 2003 All min støtte er herved tilgitt myggklaskere og annet mos. Ingenting er som å klaske til en mygg, føles litt herligere. Jepp, da. *KLASKE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. juli 2003 #12 Del Skrevet 22. juli 2003 Leser i VG i dag: "Er du kåt og full, er du ekstra tiltrekkende - for myggen." Dæven... er det derfor JEG er sååå plaget av den hersens myggen?!! :o :o Er det sååå godt synlig..... :oops: Litt av en menneskekjenner den myggen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. juli 2003 #13 Del Skrevet 22. juli 2003 *klasker av hjertens lyst* Men var for sent ute etter h*n som stakk meg midt på kneet i går. Det klør noe helt sinnsykt! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 22. juli 2003 #14 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg liker å se de fylles med blod... Og DERETTER smacke dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 22. juli 2003 #15 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg klør mer for hver gang jeg går inn på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #16 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg klør mer for hver gang jeg går inn på denne tråden Hold grisepraten for deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. juli 2003 #17 Del Skrevet 23. juli 2003 *klaske* Jeg har myggstikk på begge anklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 23. juli 2003 #18 Del Skrevet 23. juli 2003 Sitter klar med luftpistolen og SKYTER når de nærmer seg.... Må jo vente til de er blodfylte slik at det blir litt søl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. juli 2003 #19 Del Skrevet 23. juli 2003 når jeg for en gang skyld ikke tenkte koffert så kommer du og gjør det til det. på denne tråden har jeg vært helt uten koffert tanker, men det er greit det jeg skal slutte å klø, kan begynne og klaske istede. og hjelpe dere med og utrydde myggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 23. juli 2003 #20 Del Skrevet 23. juli 2003 JEG ER DYPT RYSTET! Som formann i "Foreningen til Myggens fremme" må jeg på det skarpeste få protestere!!!!! ALARM!!! Denne foreningen forsøker etter beste evne å ta vare på de mest forsvarsløse små skapninger vi er satt til å forvalte. HVA HAR MYGGEN GJORT? Den summer. - Katter mjauer, bikkjer gjør Den stikker. - Katter klorer, hunder biter. HVA ELLERS? Jeg har nå vært formann i denne foreningen i nesten tyve år, og jeg må innrømme at medlemstaller er lavt. Vi sliter i motvind! (Eller vindstille.) Slutt med klasking, meld deg som medlem nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå