Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg er 23 år, har aldri vært i et forhold og lurer på om noen kan si litt om det, hva det innebærer og hvordan jeg gjør et forhold best mulig? Vet det er et litt rart spørsmål, men alle tips tas i mot med stor takk:)
Lissi Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg er 23 år, har aldri vært i et forhold og lurer på om noen kan si litt om det, hva det innebærer og hvordan jeg gjør et forhold best mulig? Vet det er et litt rart spørsmål, men alle tips tas i mot med stor takk:) Gjør et forhold? Skal du ha et forhold NÅ? Eller lurer du på til senere bruk? Respekt, forståelse, troskap, åpen og ærlighet så kommer du langt! Sett pris på det man har!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Forhold inneholder også det å inngå kompromisser. En kan ikke alltid få viljen sin. Velg deg ut hvilke "kamper" du vil kjempe, og lær deg å leve med de tingene som ikke er så kjempebra. Ingen er perfekte og alle har noen dårlige sider. Men også som mannen min sier: Forhold er som en blomst, den må vannes og stelles med for at den skal vokse og gro. Men signerer også det Lissi sier, respekt og ærlighet er utrolig viktig! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå