Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Nå skjønner jeg ingenting........ :vetikke:

Har hatt sykluser på 24-25 dager siden desember 08 og vært aktive prøvere i 2 sykluser (denne blir min tredje)

Saken er at jeg hadde IKM 13 mai og har ikke fått mensen enda! Testet negativt den 15 mai. Lurer på hvor lang tid etter IKM dere testet positivt?? Noen som vil dele sine erfaringer??

Mulig psyken spiller meg et puss eller så er jeg kanskje :gravid:

Endret av annepålandet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positiv 1 dag før IKM.

Skrevet

Første gang 5 dager før ventet mens, andre gang dagen etter ventet mens. Jeg vil nok tro at, med forbehold om at du er sikker på når du hadde EL, du ikke er gravid hvis du fremdeles ikke har testet positivt, 5 dager etter IKM. Det er jo individuelt hvor mye hCG man har i blodet før man blir gravid, men med en dobling hver annen/tredje dag er det usannsynlig at du såpass lenge etter evt befruktning ikke har nådd et nivå som er tilstrekkelig for å slå ut på en graviditetstest. Men som sagt, det er jo avhengig av når du hadde EL. Hadde du EL senere enn vanlig denne måneden er det kanskje for tidlig ennå.

Skrevet

Testet svakt positivt i dag tidlig med en apotektest (husker ikke hvilket merke)

Testet klart og tydelig positivt for 10 min siden med CB!!

Så jeg er nok gravid :-)

Gjest Bekymringsfull
Skrevet
Testet svakt positivt i dag tidlig med en apotektest (husker ikke hvilket merke)

Testet klart og tydelig positivt for 10 min siden med CB!!

Så jeg er nok gravid :-)

Gratulerer! * litt misunnelig *

Ønsker deg alt godt og lykke til! :D

Skrevet
Gratulerer! * litt misunnelig *

Ønsker deg alt godt og lykke til! :D

Tusen takk for det....

Krysser fingrene for at din tur også kommer SNART :kghjerte:

• 2 uker senere...
Skrevet

Grattis! :duskedame:

Jeg testet negativt på CD 28. Fikk en svak, svak strek på billigtest CD 31 og et helt klart kryss på CB-test dagen etter. Forrige syklus var på 31 dager og el. på CD 18, så det var nok derfor jeg fikk negativt svar på den første testen. Vet ikke om det har blitt positivt med en CB...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...