Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var 18 da jeg ble sammen med eksen min. Han har alltid elsket meg hakket mere enn jeg elsket han. men likevel var jeg villig til å gjøre alt for ham. jeg elsket han så mye jeg kunne. etter fire år sammen, tre som samboere, fridde han i oktober. jeg var overlykkelig, og selv om jeg aldri har vært skikkelig singel skjønte jeg at jeg kom til å oppleve så mye mer fantastisk med ham enn som singel.

for en måned siden sa han til meg at han ville være singel og han elsket meg ikke på samme måte som før. han gikk altså fra å fri der han sa han ville være mn for evig, til å ikke ville være sammen med meg. hva skjer?!?!..

han sier han har aldri vært singel og ville prøve dette, men samtidig sa han at en venninne av ham sa hun var forelsket i ham og dette fikk han til å tenke. han sa også at han likte henne.

hva skal jeg gjøre? han fridde jo...

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ord betyr ingenting, handlinger betyr alt. Du har blitt dumpet til fordel for ei anna jente. Velkommen i klubben!

Skrevet

kort og brutalt ja..men han har null kontakt med den nye jenta...

Gjest brutal_mann
Skrevet
kort og brutalt ja..men han har null kontakt med den nye jenta...

Og så? Det er fremdels hun han vil ha. Hva vil du? Være sammen med en som du vet egentlig vil ha ei anna ei?

Skrevet

sa aldri at jeg ville bli sammen med han igjen!

sa bare at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre..

Gjest Gjest
Skrevet

Du går videre.

Denne fyren er ikke verdt styret. Det finnes nok av dem der ute som faktisk er det. Og du kommer til å treffe en av de.

Han fridde, men han ombestemte seg. Vær glad det skjedde nå og ikke etter bryllupet.

Skrevet

burde jeg prøve å ha ham som venn? er jo ennå glad i han..og hvem vet..kanskje ombestemmer han seg, og kanskje ombestemmer jeg meg..

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det høres ut som han fikk litt panikk for å knytte seg. Og jeg tror i alle fall det at hun jenta plutselig sa hun likte han fikk han til å tenke:

" jøss! Jeg har jo god sjangs, skal jeg bare leve sammen med en jente nå resten av livet, uten å "prøve" andre? "

Om han ombestemmer seg igjen er det sikkert fordi han finner ut at det å knulle rundt ikke var så bra som han trodde, ellers er det fordi han ikke får noen i sengs og vil tilbake til deg.... :( Noe i den duren der....

Dere ble jo sammen ganske så unge, så.... lykke til!

Du kan jo være venn med han om du klarer det da :)

Skrevet

Du er fortsatt ung og finner helt sikkert en ny mann med tid og stunder. Ikke få panikk! Å bli dumpa er sånn som skjer.

Gjest brutal_mann
Skrevet
burde jeg prøve å ha ham som venn? er jo ennå glad i han..og hvem vet..kanskje ombestemmer han seg, og kanskje ombestemmer jeg meg..

Nei! Dette er det dummeste du an gjøre. Du vil pine deg selv med å omgi deg med en fyr du heller bør glemme. Det du skriver viser med all tydelighet at du håper pån at han skal ombestemme seg. Sorry, men det skjre ikke. Om du vil ha det bedre så må du slippe taket i han, gnorere han og kaste alt som har med han å gjøre. Så er det ut i vrden og flørte med alle gutter du kommer ovr, ha litt tilfeldig sex og til slutt finne en du gidder å få barn med.

Skrevet

nei..vil ikke ha ham tilbake..han var tross alt følelsesmessi utro..og sånt tilgir ikke jeg. men han er jo min beste venn..er jo fælt å miste ham helt..

Gjest brutal_mann
Skrevet
nei..vil ikke ha ham tilbake..han var tross alt følelsesmessi utro..og sånt tilgir ikke jeg. men han er jo min beste venn..er jo fælt å miste ham helt..

Sett over et helt liv så har du det fælt i et øyeblikk.

Skrevet

du " brutal mann" har enten aldri vært i no forhold, eller blitt skikklig såra...for mer bitter mann må man lete lenge etter:-O!!

Gjest LonelyAngel
Skrevet
du " brutal mann" har enten aldri vært i no forhold, eller blitt skikklig såra...for mer bitter mann må man lete lenge etter:-O!!

Tror han har blitt skikkelig såret! Men det får han vel svare på selv...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har hatt mine forhold du :) Og jeg har alltid gjort etter brudd det samme som jeg anbefaler her. Jeg står for mine meninger og jeg lever etter mine meninger ;)

Skrevet

kloke ord som man bør tenke litt oftere, særlig når man har det kjipt :)

Skrevet

Enig med denne.

Skrevet

Han trodde han ville gifte seg med deg, han tok feil, og var heldigvis ærlig med deg. Andre ville gjerne giftet seg, for så å forlate deg, eller være utro senere.

Vil du være venner med han, så vent til du er 150% over han.

Skrevet

kommer jo aldri til å bli 150% over han..han var jo min første store kjærlighet:S...

og jeg vil heller ikke komme så over ham..men ja..får vente ett par måneder med å ta kontakt..

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg ble fridd til, vi bodde sammen, bestilte kirke, lokale og begynte å planlegge....så sa han at han ikke elsket meg mer. Ingen forklaring på hvorfor eller noe.

Han ville vi skulle være venner, men vi bor på forskjellig side av landet og han har aldri tatt initiativet til noe videre kontakt. Tror ikke engang det hadde vært naturlig å sende ham melding på facebook (Har sletta ham og det er sjeldent jeg sletter til og med fjerne bekjente)

Det går veldig sjeldent an å ha et uanstrengt vennskap med de man har vært så nær, mye pga. de hormonet oxytocin som skapes gjennom sex og lager en evig fysisk følelse av samhold.

Tror du bare må kjenne selv hva du vil og bør gjøre her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...