Gå til innhold

Total underkastelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Mann 32 år. Ønsker å høre hva dere på KG synes om mine lyster og fetisher. Om noen synes de er ok? Antakelig flere som vil fordømme, men, men. Mitt største sexuelle ønske er å være total underdannig for min madam. Hun bestemmer over meg og mine lyster. jeg har ikke stemmerett. Først og fremst er min hovedoppgave å tilfredstille henne det beste jeg kan. Det kan være masasje, slikking og knulling. Hun skal ha alle de orgasmer hun forlanger. For min egen del tenner jeg på å bli ydmyket i form av "dirty" språk, strømper, damesko, dildolek, lett balle tortur, og at madam forteller om alle sine elskere og hvor deilig de knuller henne og hvor store kukker de har. Madam kan sitte i sofaen og fortelle en historie mens jeg runker og er jeg kjempe heldig kan jeg sprute på hennes strømpekledde føtter, sko og slikke det opp etterpå. Dette er selvfølgelig en belønning etter henne orgasmer. Hun har ikke elskere men det er en fantasi. Dette er lett blanding av virkelighet og fantasi. Jeg har en madam i dag som veit alt dette og noen ganger er jeg heldig. En stor fantasi er at hun kommer hjem etter en kveld på byen med spruteflekker på trusa si som bevis på at hun har knullet.

Hva synes dere? Er jeg SYK?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen mannfolk her som tenker på noe av det samme? Og er det ingen damer som synes dette kunne vært morosomt rollespill?

Skrevet

Hei,

Det er jo uansett hvordan du snur og vender på det ganske spesielt det du forteller om. I alle fall for de fleste. Det ser ut som om du ønsker å gå inn i en annen mental tilstand i denne leken, og det er ikke alltid så lett å takle for en partner.

Selv leker vi litt i samme baner, men ikke så totalt som det du beskriver. For oss må det være lek med glimt i øyet, og ikke bli for alvorlig/seriøst. Det kan godt være spennende for det.

Syk er du definitivt ikke, men du har jo en livlig fantasi da! :-)

Det eneste du trenger er en partner som kan leve ut den andre delen av drømmen din. Ikke noen umulig oppgave, men du må nok lete litt.

Da kan det i alle fall bli riktig spennende for deg!

Lykke til da! :-)

Skrevet
Hei. Mann 32 år. Ønsker å høre hva dere på KG synes om mine lyster og fetisher. Om noen synes de er ok? Antakelig flere som vil fordømme, men, men. Mitt største sexuelle ønske er å være total underdannig for min madam. Hun bestemmer over meg og mine lyster. jeg har ikke stemmerett. Først og fremst er min hovedoppgave å tilfredstille henne det beste jeg kan. Det kan være masasje, slikking og knulling. Hun skal ha alle de orgasmer hun forlanger. For min egen del tenner jeg på å bli ydmyket i form av "dirty" språk, strømper, damesko, dildolek, lett balle tortur, og at madam forteller om alle sine elskere og hvor deilig de knuller henne og hvor store kukker de har. Madam kan sitte i sofaen og fortelle en historie mens jeg runker og er jeg kjempe heldig kan jeg sprute på hennes strømpekledde føtter, sko og slikke det opp etterpå. Dette er selvfølgelig en belønning etter henne orgasmer. Hun har ikke elskere men det er en fantasi. Dette er lett blanding av virkelighet og fantasi. Jeg har en madam i dag som veit alt dette og noen ganger er jeg heldig. En stor fantasi er at hun kommer hjem etter en kveld på byen med spruteflekker på trusa si som bevis på at hun har knullet.

Hva synes dere? Er jeg SYK?

Heisann. Hvis du leser noen av innleggene mine ser du at jeg tenner på noe av det samme. For meg har det alltid vært avgjørende at kjæresten har minst like mye utbytte av alt vi foretar oss som meg, og min erfaring er at det er ganske vanlig at jenter har forbudte fantasier om sex med sjefen, evt en arbeidskollega, en av våre felles venner eller kanskje en av mine kamerater, så den fantasien lar seg faktisk realisere selv om kjæresten ikke skulle være utpreget dominant. ;)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Ikke en syk fantasi i det heletatt :)

Gjest Gjest_Tvilsom_*
Skrevet

Akkurat den med å sprute på strømpekledte føtter kune jeg også like.

Å slikke opp etterpå står jeg imidlertid over.

For øvrig liker jeg å være den som har kontrollen..........

PS Er mann

Skrevet
Ikke en syk fantasi i det heletatt :)

Takk for det. Har du vært borti noe lignende?

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Takk for det. Har du vært borti noe lignende?

Nope ikke direkte. Men har en kjæreste som har en lik din fantasi bare mildere. F.eks så tenner han på tanken at jeg hadde hatt en annen større enn han. Ingenting gale i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...