twinklestar Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Eller hva gjor dere med musikk under middagen?? Foler det kan bli litt kjedelig uten noe som helst, men vet ikkeom jeg har lyst paa sanger.... Noen forslag eller tanker om dette???
twinklestar Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Skal dere ikke ha taler? jo noen taler blir det vel.. kanskje d holder... tenkte om noen har noe med som faar opp stemningen.... mem forhaapentligvis kan toastmasteren bidra litt der.....
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg skal heller ikke ha sanger.. og jeg lurer litt på det samme som deg, er redd det blir litt kjedlig og stille. Samtidig vet jeg at mange blir glade for å slippe allsangen (nå tar vi den rosa sangen dere..), mens andre blir skuffet over å ikke kunne lage en sang til oss for å slippe tale. Jeg har vurdert å ha en morsom spillemann (gammel mann med trekkspill her i distriktet) som dukker opp kanskje tre ganger iløpet av middagen og fremfører noen morsomme sang/vers. Men har ennå ikke forhørt meg om priser osv..
LukaFrost Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg var en gang i et bryllup der det var planlagt 14 sanger!!! Jeg kan fint klare meg uten sanger i eget bryllup. Da bør de i så fall være skrevet til brudeparet.
twinklestar Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2009 Jeg skal heller ikke ha sanger.. og jeg lurer litt på det samme som deg, er redd det blir litt kjedlig og stille. Samtidig vet jeg at mange blir glade for å slippe allsangen (nå tar vi den rosa sangen dere..), mens andre blir skuffet over å ikke kunne lage en sang til oss for å slippe tale. Jeg har vurdert å ha en morsom spillemann (gammel mann med trekkspill her i distriktet) som dukker opp kanskje tre ganger iløpet av middagen og fremfører noen morsomme sang/vers. Men har ennå ikke forhørt meg om priser osv.. noe saant hadde kanskje vaert lurt.... men aner ikke hvor jeg skal begynne aa lete etter en som kan brukes til noe saannt....
cypress Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Vi skal ikke ha sanger, og heller ingen annen underholdning i løpet av middagen bortsett fra de obligatoriske talene. Vi ønsker å få middagen gjennomført på 3,5 timer, så sånt har vi ikke tid til!! Vi ønsker å komme i gang med festen i stedet for å sitte og "kjede seg" til bords. Så har vi heller noen taler og DJ og sånt etterpå. Tror ingen kommer til å savne noe mer til middagen.
miss_pretty Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 vi bare ha sanger som er skrevet til oss, som er en! min kommende mann ønsker ingen sanger utover det... men vi skal ha bufe og taler, jeg tror det blir bra! ellers tror jeg på det en skrev over her med å ta det igjen etter middagen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå