Gjest Gjest_Sulten_* Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei! jeg har en realtivt dumt spørsmål, det har seg slik at jeg prøver komme meg i litt bedre form. Superslanker/trener ikke, men passer på hva jeg spiser og prøver holde meg i mest mulig aktivitet(knebøy/Situps/Pushups/Utfall/jogging) men så har det seg da slik at jeg er så utrolig sulten under menstrasjon! og det har jeg nå? Hva kan jeg gjøre? Jeg er sukkersugen og sulten på mat hele dagen, Jeg kunne spist en flodhest og sikkert spist en brødskive 10 min etterpå! Prøver begrense meg og spise hver 2-3 time, men jeg trenger snacks! har noen der ute noen gode tips? har liksom kommet så godt i gang, synd om jeg skal ødelegge det med hormonmonsteruka! Hva kan jeg trykke inn "hele" dagen som i er sundt og godt
plosiv Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei! jeg har en realtivt dumt spørsmål, det har seg slik at jeg prøver komme meg i litt bedre form. Superslanker/trener ikke, men passer på hva jeg spiser og prøver holde meg i mest mulig aktivitet(knebøy/Situps/Pushups/Utfall/jogging) men så har det seg da slik at jeg er så utrolig sulten under menstrasjon! og det har jeg nå? Hva kan jeg gjøre? Jeg er sukkersugen og sulten på mat hele dagen, Jeg kunne spist en flodhest og sikkert spist en brødskive 10 min etterpå! Prøver begrense meg og spise hver 2-3 time, men jeg trenger snacks! har noen der ute noen gode tips? har liksom kommet så godt i gang, synd om jeg skal ødelegge det med hormonmonsteruka! Hva kan jeg trykke inn "hele" dagen som i er sundt og godt Cottage Cheese er sunt og godt - står sammen med rømme og sånn på matbutikken. Spis frukt, nøtter, grønnsaker. Knekkebrød med magert pålegg. Ikke kjøp inn ting du vet du ikke bør kjøpe - terskelen for å gå ut og kjøpe noe er mye høyere enn å hente noe man har i skapet.
Colargol Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 (endret) Du kan jo kjøpe deg Chrom/krom tabletter, det hjelper på søtsuget! Ellers så er det jo mye du kan spise som ikke er så usunt, frukt og grønnsaker, rosiner og nøtter -om jeg blir gæærn på sjokolade så spiser jeg noe salt (salt kjøtt f.eks)det hjelper også på søtsuget! Under menstruasjonen så blir jeg også mer "sulten" på godt, men med mye vanndrikking og tyggis i bakhånd så går det så lenge jeg har viljestyrken! edit:skriveleif Endret 18. mai 2009 av Colargol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå