Gjest sommergjesten Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Er superfattig for tiden, og skal flytte til en billig, midlertidig bolig for å spare litt penger noen måneder. Men....... fant ut nå at det ikke er TV der, dvs. at det bare er gammeldags antenne (og de virker jo ikke lenger...). Tror ikke jeg overlever uten TV i 3 måneder. Må ha med meg nyheter og et par serier. Men det er jo meningsløst at jeg skal bo billig for å redde økonomien min - og så måtte bruke tusenvis av kroner for å se TV? Har sett litt på nettet, og funnet ut at jeg må kjøpe boks, abonnement, lisens.... Og det blir fort endel tusenlapper. Billigste løsning, anyone? Håper virkelig noen har noen gode tips.
cogito Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Kjem du til å ha tilgang til Internett der? Du kan jo sjå masse TV på nett! Alt frå NRK er gratis. TV2 Sumo har ulike abonnement, frå kr 59,-/mnd.
Gjest ts Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Der ser man :-) Det er alltid smarte råd å få her inne. Jeg har ikke tenkt på muligheten, men ser jo nå at det er en god idé! Ser jo stort sett på NRK-kanalene + et par serier på TV2 + litt TV3. Er svært sjelden innom andre kanaler. Kjem du til å ha tilgang til Internett der? Du kan jo sjå masse TV på nett! Alt frå NRK er gratis. TV2 Sumo har ulike abonnement, frå kr 59,-/mnd.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Der ser man :-) Det er alltid smarte råd å få her inne. Jeg har ikke tenkt på muligheten, men ser jo nå at det er en god idé! Ser jo stort sett på NRK-kanalene + et par serier på TV2 + litt TV3. Er svært sjelden innom andre kanaler. tv3 sender også noen få programmer på webtv se http://www.tv3.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå