Gå til innhold

litt stresset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg har sendt inn papirene fra oss og forlovere. for 14 dager siden. jeg sendte de til skattekontoret. det var riktig det?

og burde jeg ikke få de igjen snart?

vi gifter oss 30.mai

litt bekymret nå!!!

Skrevet

Du har sendt pairene riktig. Har lest i andre innlegg her at det kan ta nærmere en mnd. før papirene kommer tilbake. Du kan jo ringe å få bekreftet at de har mottatt det du sendte og at du få det i retur tidsnok. Da slipper du å bekymre deg ;)

Skrevet

Du burde ha sendt dem for lenge siden, det kan fort ta tid. Men det får du jo ikke gjort noe med nå, så anbefaler deg å ringe dem for å høre om de har fått dem og om de evt. kan hastebehandle prøvingen.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Du MÅ ringe dem og ordne det. Vi fikk beskjed av presten at det var best å sende dem inn 4 mnd før fordi det ville ta tid. Har gått 2 mnd siden vi sendte inn og vi har ikke fått tilbake.

Skrevet
hei!

jeg har sendt inn papirene fra oss og forlovere. for 14 dager siden. jeg sendte de til skattekontoret. det var riktig det?

og burde jeg ikke få de igjen snart?

vi gifter oss 30.mai

litt bekymret nå!!!

Ring og spør hvordan det går med prøvingsattesten som du venter på. Du får ikke svar på KG. Det eneste vi kan si er at noen ganger tar det kort tid og andre ganger tar det lang tid. Det er alt etter som.

Skrevet

jeg fikk papiret i dag!

puh...

Skrevet
jeg fikk papiret i dag!

puh...

saa bra!

Jeg er ogsaa litt stresset med det der, for han jeg skal gifte meg med er ikke norsk og han har vaert saa treg med aa ordne papirene fra hjemlandet sitt... haaper det ordner seg...

Hva gjor man hvis papirene ikke er i orden da?....

Skrevet
saa bra!

Jeg er ogsaa litt stresset med det der, for han jeg skal gifte meg med er ikke norsk og han har vaert saa treg med aa ordne papirene fra hjemlandet sitt... haaper det ordner seg...

Hva gjor man hvis papirene ikke er i orden da?....

Ja, hva gjør man da .... uff, det er vanskelig, for papirene må være i orden og prøvingsattesten må foreligge for at en vigsler kan vie dere. Håper det ordner seg med papirene.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sendte mine papirer for en måned siden og ikke hørt noen ting, så jeg ringte folkeregisteret.

MEEEN, siden vi hadde krysset av at papirene skulle sendes til vigsler, så var de sendt rett til kirken.

Kan det være sånn i dit ttilfelle også?

Ring uansett folkeregisteret!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...