Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 18. mai 2009 #1 Del Skrevet 18. mai 2009 Det finnes en tråd om de positive sidene ved å være singel. Men hva er det verste med å ikke ha kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Del Skrevet 18. mai 2009 *Å måtte ta i ekle ting. *Vaske doen. *Vaske klær... Nå gjør samboer det. *Ikke ha noen å kose på søndag kveld. *Ikke kunne ha sex når man vil. *Ikke lengre dobbelt budsjett! *Når venninner er opptatt, er man gjerne litt ensom. *Våkne med mareritt og så finne ut at en er alene. *At alle andre er forelsket og stråler, mens jeg ikke er det. *At man plutselig er fritt vilt på byn!:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. mai 2009 #3 Del Skrevet 18. mai 2009 *Må legge seg alene *Stå opp alene *Spise alene *Ingen som maser om at vi må rydde eller vaske eller hjelper til *Ingen å dra på ferie med *Må dra ut i helger selv når jeg er sliten fordi jeg føler at helgen er bortkastet dersom jeg sitter hjemme eller tar det rolig på en eller annen måte *Alene om alle utgifter *Må takle motgang alene, ingen å få støtte fra om jeg f.eks har hatt en dårlig dag på jobb *Må finne på gaver til familiemedlemmer alene *Dyrere livsstil da hjemmekos ikke blir det samme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2009 #4 Del Skrevet 18. mai 2009 Maset om hvorfor i alle dager en slik kjernekar er singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå