Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Nesten hver gang jeg har vært ute og reist i utlandet, har jeg kjøpt YSL faux cils på taxfree før flyet drar fra Norge. Vippene blir nydelige under utenlandsoppholdet, og litt til. Dette er ikke en mascara som holder seg god lenge synes jeg... Har andre samme erfaring? Hvilke mascaraer er gode erstattere til YSL?
Hilde Christina Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Var også kjempefan av denne før, men Cliniques nye High Impact Curling mascara slår den pga holdbarheten. Denne fjernes med varmt vann og girlike godt volum som det faux cils gjør. Fåes ikke i norske butikker enda så vidt jeg vet, men vet den finnes på taxfree så kommer vel snart i vanlige butikker også. Jeg kjøper min på eBay
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Takk for tips... Det er taxfree mascara jeg er på jakt etter. Denne gangen fra Trondheim lufthavn. Anbefales Cliniques mascara av flere? Mulig jeg slår til på den jeg... Men det er vel andre like gode? Ikke nevn Kanebo 38*, den har jeg hørt drysser.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Ikke nevn Kanebo 38*, den har jeg hørt drysser. Jo, kom gjerne med erfaringer. Nå ser jeg på forskjellige forum at mange har vært trofaste mot denne i flere år. God må den jo være da, eller? Men kan den måle seg med YSL uansett?
mari4ever Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Jo, kom gjerne med erfaringer. Nå ser jeg på forskjellige forum at mange har vært trofaste mot denne i flere år. God må den jo være da, eller? Men kan den måle seg med YSL uansett? hvis du vil ha en som er nesten like god som YSL vil jeg sterkt anbefale Lancomè Hypnose!
stella K Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 eller lancome Lèxtreme:) det er ihvertfall den beste jeg har hatt
Honesty Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Kanebo 38° drysser ikke, men det er jo en helt annen type mascara enn Effet Faux Cils. Kanebo skal sitte som støpt (og det gjør den), men ingen av versjonene gir i nærheten av samme volum som YSL, det gjør heller ikke L'Extreme, som er en forlengende mascara, først og fremst. Hypnôse er bra, og ellers liker jeg Helena Rubinstein Lash Queen. Mange liker også Max Factor Masterpiece Max for ekstra volum, og Diorshow er også veldig populær.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Kanebo 38° drysser ikke, men det er jo en helt annen type mascara enn Effet Faux Cils. Kanebo skal sitte som støpt (og det gjør den), men ingen av versjonene gir i nærheten av samme volum som YSL, det gjør heller ikke L'Extreme, som er en forlengende mascara, først og fremst. Hypnôse er bra, og ellers liker jeg Helena Rubinstein Lash Queen. Mange liker også Max Factor Masterpiece Max for ekstra volum, og Diorshow er også veldig populær. hvor mye koster lancome sine (lèxtreme/hypnose)? skal kjøpe en av de i sallong tenkte jeg
Honesty Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror den koster rundt 250 kroner. :klø: Jeg må snart kjøpe en ny mascara selv, men jeg skal være flink å bruke Lash Queen-mascaraen min litt til, for hvis ikke spretter jeg bare den nye, så har jeg enda flere i bruk samtidig. Min favorittmascara er forresten Max Factor Masterpiece, som jeg kan bygge opp til å gi det resultatet jeg ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror den koster rundt 250 kroner. :klø: Jeg må snart kjøpe en ny mascara selv, men jeg skal være flink å bruke Lash Queen-mascaraen min litt til, for hvis ikke spretter jeg bare den nye, så har jeg enda flere i bruk samtidig. Min favorittmascara er forresten Max Factor Masterpiece, som jeg kan bygge opp til å gi det resultatet jeg ønsker. hvor mye koster max factor sin da?
Honesty Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror den koster 129, men den er jo "alltid" på tilbud et eller annet sted.
Dynamikk Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 Jeg tror jeg har prøvd alle maskaraer på markedet, og ingen slår YSL-maskaraen! Vippene blir virkelig fine.. Men er helt enig i at den blir ubrukelig utrolig fort! Maks 3 uker, 2 uker hvis du bruker den hver dag. Guerlains Le 2 er ganske fin (blir lange, men litt tynnere vipper enn YSLs), men den er temmelig dyr - 290 kr! Blir til at jeg bestiller YSLs i litt større kvantum fra internett..
Gjest Raptuza Skrevet 28. mai 2009 #13 Skrevet 28. mai 2009 Ein som gir både volum og lengde og bygger vippene godt er Isadora Boost Up-mascara. Den overraska meg. Den gjer vippene veldig tydelige.
Nemesis Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Jeg synes YSL sin drysser i tillegg til at den tørker ut veldig fort! Da har jeg alltid vendt tilbake til Lancome Hypnose.
Skilpadde Skrevet 31. mai 2009 #15 Skrevet 31. mai 2009 Den beste volummaskaraen er helt klart Diorshow. Elsker den maskaraen!
Gjest TS Skrevet 31. mai 2009 #16 Skrevet 31. mai 2009 Her var det mange forskjellige svar! Jeg har veldig korte vipper og ikke kjempemange vipper. Er det en som passer spesielt godt til å få de lenger og finere? Gjør primer stor forskjell? Hvilken bør jeg isåfall gå for?
Guinevere Skrevet 31. mai 2009 #17 Skrevet 31. mai 2009 Helena Rubinstein Lash Queen er veldig bra! Chanel Inimitable er heller ikke dårlig, men jeg tror jeg foretrekker førstnevnte. Jeg brukte forøvrig YSL Faux Cils for noen år siden, og den var bra, men jeg klarte ikke lukten i lengden...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Helena Rubinstein Lash Queen er veldig bra! Chanel Inimitable er heller ikke dårlig, men jeg tror jeg foretrekker førstnevnte. Jeg brukte forøvrig YSL Faux Cils for noen år siden, og den var bra, men jeg klarte ikke lukten i lengden... HR Lash Queen Waterproof,er det den du har brukt? Lurer på om den egner seg til bruk i syden og svømming:) trenger en god vannfast maskara
Xtra_lilje Skrevet 19. juni 2009 #19 Skrevet 19. juni 2009 Dior Iconic. Er på min tredje nå, og det er sjeldent jeg gjør gjenkjøp av mascara Har også god erfaring med Helena Rubinstein - Lash Queen og Spectacular.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #20 Skrevet 19. juni 2009 jeg elsker YSL!! har ikke funnet noen bedre maskara enn den enda.. jeg vil ikke anbefale diorshow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå