minienthe Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 funderer litt på å bruke denne ved evnt bilkjøp, noen her som har erfaring med denne ? er litt skeptisk til å gi fra meg kontrollen på en såpass stor sum når selger står ansvarlig for å levere inn del to av vognkortet (såvidt jeg har forstått ?).
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har brukt den flere ganger, både ved kjøp og salg. Men aldri på så store beløp. Synes den har fungert veldig bra. funderer litt på å bruke denne ved evnt bilkjøp, noen her som har erfaring med denne ? er litt skeptisk til å gi fra meg kontrollen på en såpass stor sum når selger står ansvarlig for å levere inn del to av vognkortet (såvidt jeg har forstått ?).
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Ja, jeg bruker alltid PayEx når jeg kjøper fra Finn. Skjønner ikke helt hvorfor noen *ikke* gjør det jeg...
minienthe Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 har dere opplevd at selger blir kranglete når det er snakk om å bruke denne ?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 har dere opplevd at selger blir kranglete når det er snakk om å bruke denne ? Nei, men da ville jeg tenkt meg om en ekstra gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå