Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags treningstøy bruker dere?

jeg er ganske stor og vet ikke helt hva som er mest behagelig og komfortabelt med tanke på at man svetter en del og slikt når man trener. tenker på når jeg trener på treningstudio.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lance
Skrevet
Hva slags treningstøy bruker dere?

jeg er ganske stor og vet ikke helt hva som er mest behagelig og komfortabelt med tanke på at man svetter en del og slikt når man trener. tenker på når jeg trener på treningstudio.

Når jeg sykler bruker jeg sykkeltrøyer. Disse er laget av polyester, og endrer ikke farge når de blir våte av svette. Det fins også vanlige trøyer av polyester på sportsbutikker, hvis det plager deg at vanlige t-skjorter blir mørke av svette kan du investere i et par polyestertrøyer.

Gjest svanungen
Skrevet

Jeg bruker teknisk treningstøy kjøpt hos Sport1, G-sport og Intersport. Både Carite og Röhnish har større størrelser med bra passform. Nike sine løpetights er bra i størrelsen (bruker damemodell, 3/4 lange), og ellers kan t-skjorter i herremodell anbefales (de er ikke så innsvingt). Anbefaler virkelig skikkelig treningstøy, det gjør treningen til en MYE bedre opplevelse!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker klær fra Röhnish, de har størrelser opp til 54/56. favoritten er bukse og t-skjorte i microfiber, veldig lette og behagelige klær. Klærne er i tillegg slik at de passer til en litt stor kropp, buksene er ikke lave på livet, og toppene er lange nok, selv til meg som er høy.

Skrevet (endret)

Prøv nettsiden til better bodies og klikk på tidligere kolleksjoner(eks vinter 2008), halve prisne og kjempegode treningsklær.

Endret av Lotte27
Skrevet

LOGG-serien til H&M. Slitesterk bomull som holder lenge. Kjøp en stor nok størrelse så det blir behagelig. Skjorta bør dekke over rumpa litt, og buksa bør være høy nok i livet til du ikke må ufrivillig vise 20 cm ryggtavle når du går ned i knebøy... det er det verste jeg vet. For korte klær, altså.

Selv sverger jeg til billige, store bomulls-t-skjorter. Bukser koster jeg på meg litt mer på i mer syntetisk stoff. Men den beste buksa jeg har kjøpte jeg på salg for 79 kroner på H&M - og jeg har MYE Rönisch, NIKE og slike klær, samt en del klær av merker som heller mer mot dans. Jeg ender alltid opp med å bruke de billigste klærne mest av en eller annen grunn.

Gjest Gjest
Skrevet
LOGG-serien til H&M. Slitesterk bomull som holder lenge. Kjøp en stor nok størrelse så det blir behagelig. Skjorta bør dekke over rumpa litt, og buksa bør være høy nok i livet til du ikke må ufrivillig vise 20 cm ryggtavle når du går ned i knebøy... det er det verste jeg vet. For korte klær, altså.

Selv sverger jeg til billige, store bomulls-t-skjorter. Bukser koster jeg på meg litt mer på i mer syntetisk stoff. Men den beste buksa jeg har kjøpte jeg på salg for 79 kroner på H&M - og jeg har MYE Rönisch, NIKE og slike klær, samt en del klær av merker som heller mer mot dans. Jeg ender alltid opp med å bruke de billigste klærne mest av en eller annen grunn.

Nå er vel ikke LOGG-serien i særlig store størrelser?

Skrevet
Nå er vel ikke LOGG-serien i særlig store størrelser?

Hmm, de går vel opp til 42-44 vel? Ikke sikker...

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm, de går vel opp til 42-44 vel? Ikke sikker...

Nå vet jeg ikke hva TS mener med "ganske stor", det kan jo være veldig relativt. Men str 42 og str 44 er jo ikke regnet som særlig store størrelser. Det vil jeg si str 48-54 er.

Skrevet

Jeg bruker nike treningstights, nike t-skjorte. Er egentlig veldig glad i det merket. :) Skal skifte ut skoene til jul, og da blir det nok nike løpesko, nå har jeg aerobicsko, noe som ikke gir riktig demping i forhold til hva jeg trener. Sportsbh skal også byttes ut, men det er deg egentlig uvesetlig hvilket merke for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...