Gå til innhold

Til dere gutter?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mhm_*
Skrevet

Hvordan ville dere reagert på dette?

Dersom kjærsten din inviterte deg til en middag på resturant til en bestemt tidspunkt begge veit om...

Men bak ryggen din planlegger hun å overraske deg under denne måltiden, dere møter opp på spisestedet, kommer dere inn, ser at alt er dekket med hvite duker, bortsett fra et bord på hjørnet som er dekt med egen rød duk, egne og elegante stearinlys, roseblader, hjerter alt mulig rart..

Jo, hvordan ville reaksjonen vært da dere satt dere? Dermed kommer betjeningen med menyer og en gaveeske som kjærsten har levert tildem, i esken finner du en gave med et kort, hvor det står at kjærsten din elsker deg som allid, men denne gangen ville hun forteller deg på en annen ¨måte..

Hvordan ville dere reagert? Hva tenker dere om jenter som har slik tankegang? Er dette noe verdt hos mannfolka eller glemmer dere en slik opplevelse med 1 2 og 3 ??

Slikv ned det dere har tenkt på mens dere leste teksten min. takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Bastian
Skrevet

Hadde dama mi gjort noe sånt så hadde jeg tenkt "har hun fått hjernesvults?". Det der er ikke min eller hennes stil. For kliskjeaktig, for chickflick. Jeg hadde neppe glemt det, for å si det sånn, men ikke fordi jeg hadde synts det var så romantisk. For det syns jeg i grunn ikke det er. Men det er meg, og du dater ikke meg. Heldigvis for oss begge!

Du kjenner vel fyren du skal gjøre det for godt nok til å vite hvorvidt han vil like det eller ikke?

Eller gjør du det fordi DU ville likt at han gjorde det for deg?

Hvis du vil gjøre noe flott og romantisk for kjæresten din, finn ut hva han syns er flott og romantisk å gjør det. Funker som faen.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt rørt...

Gjest Christabelle
Skrevet

Hehe, dette gjorde jeg på Valentine's Day i år for samboeren min. Venninnen min, som jobbet der, ordnet roser, hjertesjokolader og gave på bordet vårt. Også hadde jeg kjøpt gave som hun hadde lagt på stolen hans. Han ble kjempeoverrasket, for det var liksom han som skulle ta med meg ut og greier.

Det slo an, for å si det sånn! :) Han ble kjempeglad og smilte resten av kvelden. Hvis du vurderer å gjøre det, så sier jeg Kjør på! Hvem setter ikke pris på en slik overraskelse? Guttene er ikke så harde og kyniske som de skal gi uttrykk for :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg hadde blitt veldig rørt over all innsatsen hun hadde lagt i det ! Enten jeg likte det eller ikke måtte jeg bare vært positiv og glad, for det er jo en stor gave bare at hun hadde tatt alt det styret synes jeg da :-)

Gjest hogwash
Skrevet

Vel, er egentlig ikke så glad i for mye oppmerksomhet "in public", men hadde satt veldig pris på innsatsen! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville blitt flau og pinlig berørt.

Jeg ville nok satt pris på at hun hadde lagt så mye innsats i å vise hvor godt hun liker meg. Men den formen for romantikk er ikke min stil. Det er romantisk på en feminin måte som ikke tiltaler så mange menn.

Gjest kenneth
Skrevet (endret)
Hvordan ville dere reagert på dette?

Hvordan ville dere reagert?

Hva tenker dere om jenter som har slik tankegang?

Er dette noe verdt hos mannfolka eller glemmer dere en slik opplevelse med 1 2 og 3 ??

Dette er naturlig nok en stor og fin gest. Når det er sagt så ville jeg jeg uansett blitt forlegen. Hele opplegget er lite kompatibelt med min personlighet. Å gjøre det på en restaurant lukter vel mye "se på oss!". Det er ganske stusselig å sitte der med en klaustrofobisk følelse og samtidig ikke kunne vise det, fordi man ikke vil såre sin partner (som har lagt sjelen sin i opplegget).

Du kjenner din partner best, og det blir derfor noget feil å spørre (oss) andre hvordan vi hadde reagert. Å spørre menn om hva menn liker fungerer nok til en viss grad, men kan like gjerne være en skivebom.

Hva vi tenker om "jenter som har slik tankegang", er heller ikke så relevant. For øvrig et pussig spørsmål... Det er gubben din som skal like det. Jeg tenker som så at mennesker som har en slik tankegang har en god egenskap.

Når jeg begynte å lese innlegget ditt, trodde jeg du hadde tenkt å fri til karen!

Hvis gubben glemmer denne opplevelsen, har han enten fortrengt den, eller så er han neppe noe å samle på...

Endret av kenneth
Gjest Gjest_Mhm_*
Skrevet
Dette er naturlig nok en stor og fin gest. Når det er sagt så ville jeg jeg uansett blitt forlegen. Hele opplegget er lite kompatibelt med min personlighet. Å gjøre det på en restaurant lukter vel mye "se på oss!". Det er ganske stusselig å sitte der med en klaustrofobisk følelse og samtidig ikke kunne vise det, fordi man ikke vil såre sin partner (som har lagt sjelen sin i opplegget).

Du kjenner din partner best, og det blir derfor noget feil å spørre (oss) andre hvordan vi hadde reagert. Å spørre menn om hva menn liker fungerer nok til en viss grad, men kan like gjerne være en skivebom.

Hva vi tenker om "jenter som har slik tankegang", er heller ikke så relevant. For øvrig et pussig spørsmål... Det er gubben din som skal like det. Jeg tenker som så at mennesker som har en slik tankegang har en god egenskap.

Når jeg begynte å lese innlegget ditt, trodde jeg du hadde tenkt å fri til karen!

Hvis gubben glemmer denne opplevelsen, har han enten fortrengt den, eller så er han neppe noe å samle på...

Dette har vært, jeg har invitert han til denne middagen og hele pakka, han ble enorm overraska, litt flau og samtidig, men han likte tankegangen min og innrømte at det er få jenter som tenker slik.

Jeg kan ikke spørre dere andre gutter for å planlegge ting for kjærsten min. Men ville bare høre hva guttene kjenerelt sett ville tenkt om dette.

Når det gjelder kenneth og så har jeg markert med ekstra sort farge på det svaret jeg egentlig er ute etter

Skrevet

Det er ikke min og damas stil og ville aldri skjedd.

Men om jeg hadde opplevd noe sånt ville jeg definitivt satt veldig pris på det fordi jeg ville hatt forståelse for at hun virkelig hadde lagt sjela i noe for min skyld. Dette til tross for at jeg synes det er veldig "cheesy".

Skrevet

Det hørtes veldig koselig ut - men i mitt forhold tror jeg nok kjæresten min ville trodd jeg skulle fri! Men sånt er jo forskjellig hos alle. Tror uansett det er en opplevelse man sent ville glemme - og satt pris på fordi man ser alt arbeidet bak.

Vi er romantiske av oss, men mer i det daglige.. av og til hender det det ligger en liten lapp med noe koselig skrevet på på puta mi f.eks... Eller i "matboksen". Litt mer "vår" stil.

-Tok meg friheten til å svare, dog jeg ikke er gutt! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville blitt veldig glad, og sannsynligvis elsket deg enda mer!

Gjest Christabelle
Skrevet

Det er tanken som teller, og det at du legger så mye jobb i å gi ham ekstra oppmerksomhet, sier mye.

Gjest Gjest
Skrevet
Det hørtes veldig koselig ut - men i mitt forhold tror jeg nok kjæresten min ville trodd jeg skulle fri! Men sånt er jo forskjellig hos alle. Tror uansett det er en opplevelse man sent ville glemme - og satt pris på fordi man ser alt arbeidet bak.

Vi er romantiske av oss, men mer i det daglige.. av og til hender det det ligger en liten lapp med noe koselig skrevet på på puta mi f.eks... Eller i "matboksen". Litt mer "vår" stil.

-Tok meg friheten til å svare, dog jeg ikke er gutt! :)

Vi er ikke i nærheten av å vurdere ekteskap så det ville vært helt "trygt"!

Skrevet
Vi er ikke i nærheten av å vurdere ekteskap så det ville vært helt "trygt"!

Dette var meg, jeg glemte å logge inn. Beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...