Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg hadde en god venninne som jeg nå har blitt uvenner med. Vi kommer antagelig ikke til å snakkes igjen, med mindre hun ombestemmer seg. Burde jeg bare slette henne fra vennelisten på fb? Det føles så endelig å skulle gjøre det, som at vi da hvertfall aldri vil bli venner igjen. Hva hadde du gjort?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Det føles "endelig" å slette henne fra FACEBOOK? Noen bør revurdere sitt forhold til face og komme tilbake til virkeligheten...
Gjest Kråkaa Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Hadde driti i det,men så er fb for meg kun svada også.
Bellatrix Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Hadde driti i det,men så er fb for meg kun svada også. Enig. Jeg hadde ikke slettet henne. Men jeg hadde heller ikke lagt henne til om hun ikke var på vennelista fra før.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Jeg hadde en god venninne som jeg nå har blitt uvenner med. Vi kommer antagelig ikke til å snakkes igjen, med mindre hun ombestemmer seg. Burde jeg bare slette henne fra vennelisten på fb? Det føles så endelig å skulle gjøre det, som at vi da hvertfall aldri vil bli venner igjen. Hva hadde du gjort? Sletter du henne, virker det smålig og utrolig barnslig. Overse henne og lat som ingenting... tro meg, det funker bedre enn noe annet!
Gjest Wind Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Enig. Bare å overse henne. Blir jo nesten som disse parene som forandrer statusen sin annenhver dag: "i et forhold", "single", "it's complicated", "engaged", "single"....
Gjest Akon Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Jeg hadde en god venninne som jeg nå har blitt uvenner med. Vi kommer antagelig ikke til å snakkes igjen, med mindre hun ombestemmer seg. Burde jeg bare slette henne fra vennelisten på fb? Det føles så endelig å skulle gjøre det, som at vi da hvertfall aldri vil bli venner igjen. Hva hadde du gjort? Er du virkelig forbanna så ikke slett, men kjør på med alle innstillinger som kan brukes til å gjøre profilen din mest mulig lukket for henne, samtidig som du viser eventuelt felles venner av dere masse oppmerksomhet men aldri svarer på meldinger fra henne....
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Er du virkelig forbanna så ikke slett, men kjør på med alle innstillinger som kan brukes til å gjøre profilen din mest mulig lukket for henne, samtidig som du viser eventuelt felles venner av dere masse oppmerksomhet men aldri svarer på meldinger fra henne.... ooooohhh,da vil nok virkelig den andre personen sitte å rive seg i håret.. slik oppførsel har jeg selv opplevd fra en annen person og det eneste jeg tenkte var; stakkars menneske. men om den andre parten er like barnslig som "hevneren" så vil det jo få effekt.
Snill Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 (endret) Er du virkelig forbanna så ikke slett, men kjør på med alle innstillinger som kan brukes til å gjøre profilen din mest mulig lukket for henne, samtidig som du viser eventuelt felles venner av dere masse oppmerksomhet men aldri svarer på meldinger fra henne.... Mulig jeg tilhører gruppen av "kjedelige" facebook-brukere, men jeg hadde i alle fall ikke brydd meg det grann. Har selv blitt slettet (ex-dame), uten å ha gjort noe galt, så himlet med øynene, ristet det av og tenkte mitt. Kan ikke si jeg ser på det å slette noen på FB som spesielt provoserende, i og med at jeg ikke måler min sosiale cred utifra antall venner, eller hvor mange kommentarer jeg får på bilder, status (som er blank), wall-meldinger, etc. Skal man gjøre noe for å tirre henne, i den grad voksne gjør slikt, så bør man vel rett og slett unngå henne. Ikke ring, send sms, kontakte på FB, omgås på fritiden. Kort sagt, legg opp livet utenom hennes boble, selv om dere skulle ende opp sammen. (kjenner derimot jeg blir litt "flau" av å komme med slike råd, siden det er destruktivt og skikkelig intrigemakeri i beste ungdomsskolestil - noe som i alle fall gjelder for FB-sletting) Edit: liiiite tillegg Endret 18. mai 2009 av Snill
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Ignorering er den beste "hevn". Å slette er å vise følelsene dine på en barnslig måte.
Solskinnsbolla Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Ignorering er den beste "hevn". Å slette er å vise følelsene dine på en barnslig måte. Selv hadde jeg slettet, det er så barnslig at hun kommer garantert til å sende deg sms for å fortelle hvor smålig du er. Da lar du være å svare for å irritere henne! Barnslig eller ikke, selv legger jeg ut bilder av meg og mine i ny og ne, og jeg hadde ikke villet at en uvenn eller en jeg misliker fra fortiden skulle se det. Så da er jeg vel barnslig da! Man inviterer ikke folk på fest som man ikke liker, heller, gjør man vel?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 Selv hadde jeg slettet, det er så barnslig at hun kommer garantert til å sende deg sms for å fortelle hvor smålig du er. Da lar du være å svare for å irritere henne! Barnslig eller ikke, selv legger jeg ut bilder av meg og mine i ny og ne, og jeg hadde ikke villet at en uvenn eller en jeg misliker fra fortiden skulle se det. Så da er jeg vel barnslig da! Man inviterer ikke folk på fest som man ikke liker, heller, gjør man vel? Men man kan jo begrense det slik at hun kan stå på vennelisten men likevel ikke få tilgang til noe på din profil. Da slipper man dette med sletting, men denne vennen vil kke få sett noe uansett.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 Jeg hadde en god venninne som jeg nå har blitt uvenner med. Vi kommer antagelig ikke til å snakkes igjen, med mindre hun ombestemmer seg. Burde jeg bare slette henne fra vennelisten på fb? Det føles så endelig å skulle gjøre det, som at vi da hvertfall aldri vil bli venner igjen. Hva hadde du gjort? Det høres jo nesten ut som du vil bli venner med henne, ettersom det er avhengig av om hun skulle ombestemme seg. Da bør du jo ihvertfall ikke slette henne.
Solskinnsbolla Skrevet 18. mai 2009 #14 Skrevet 18. mai 2009 Men man kan jo begrense det slik at hun kan stå på vennelisten men likevel ikke få tilgang til noe på din profil. Da slipper man dette med sletting, men denne vennen vil kke få sett noe uansett. Ja, det er en god mellomløsning På den annen side; I denne tekniske verden der alle skal ha lengst mulig telefonliste, flest mulig venner på fb(Ikke fordi man bryr seg, men for å virke populær på andre) man skal be "alle" på fest (på facebook, slik at andre kan se hvor populær og kul man er)og være cool med det meste, kommer man til et punkt der man får nok av å spille "alt er ok" og har lyst til å vise noen prinsipper-Blant annet det ene at livet er kort og jeg gidder ikke kaste det bort på folk jeg ikke går overens med eller som egentlig ikke betyr noe for meg!
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 18. mai 2009 #15 Skrevet 18. mai 2009 Samme om hun er venn eller slettet på nettsiden da jenta. Ikke legg for mye krefter i det, bruk dem på andre områder.
MissStiles Skrevet 18. mai 2009 #16 Skrevet 18. mai 2009 Det høres jo nesten ut som du vil bli venner med henne, ettersom det er avhengig av om hun skulle ombestemme seg. Da bør du jo ihvertfall ikke slette henne. Ja jeg synes også at det høres sånn ut. Hvis det er tilfellet, så synes jeg du bør ta en prat med henne. Bare sånn før du evt. sletter henne på fb og ev.t andre steder og. Da vet du evt. hvor du står hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå