Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Nabohunden har vært inne i hagen vår og tisset på plenen.(det er en stund siden dette skjedde) og nå har det blitt stygge flekker på plenen. Hva kan jeg gjøre for å "reparere" skaden? Plenen er så grønn og fin, men disse flekkene ødelegger alt
absinthia Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Nabohunden har vært inne i hagen vår og tisset på plenen.(det er en stund siden dette skjedde) og nå har det blitt stygge flekker på plenen. Hva kan jeg gjøre for å "reparere" skaden? Plenen er så grønn og fin, men disse flekkene ødelegger alt Det er bare et resultat av for mye nitrogen ( fra urinen, rovdyr har høyt nitrogennivå) og kommer til å bli bedre av seg selv. Men dersom dette virkelig plager deg. du kan jo rake litt plantejord ned i flekken, kjøpe litt plenfrø og så i.
Gjest ts Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Takk for svar Om det blir bedre av seg selv, lar jeg det bare være. Var redd plenen var ødelagt.
FireFairy Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Hvis det skjer en gang til og du vet hvor han tisset, kan du helle vann på flekken der han tisset, da blir tisset såpass utvannet at det ikke lager stygge flekker.
Gjest ts Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hvis det skjer en gang til og du vet hvor han tisset, kan du helle vann på flekken der han tisset, da blir tisset såpass utvannet at det ikke lager stygge flekker. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå