Spent brud Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Noen som kan komme med forslag til musikk vi kan spille i bryllupet (etter middagen og kakene)?? Helst musikk som kan danses pardanser til (rolig, swing osv) En del ulike aldersgrupper som kommer til å delta og greit å ha litt forskjellig.... Det vi ser for oss er en kombinasjon av Stevie Wonder, Vassendgutane ++++++ Kom gjerne med forslag.. PS: Ser der har vært noen tråder ang musikken til bryllupet, men følte ikke de passet helt til det vi vil ha...
Neytiri Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Vi tar litt av hvert.... for yngre kretsen blir det kanskje dagens hitter... for litt mer voksne har vi sånn som Sinatra, Michael Buble... vi er jo ganske store abba fans, så blir nok mye av det som eg tror hele gjengen vil benytte.....og til slutt er eg selv veldig glad i rytmisk sjanger sånn som Salsa og cha cha, trenger ikke kunne danse sjangeren til å ha gøy med den! trykset er nok å ha litt av hvert
InaMina Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Dire Straits, Creedence, Too Far Gone er noen jeg kom på som er gjengangere her ivartfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå