Gjest Anonym, fo denne gang Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Hva sier dere til det? Det er kort tid til bryllupet, og vi har masse å ordne. Det er en kjempe hemsko at han ikke kan kjøre.. Og hva med bryllupsbilen?!? Det er 2-seter, og jeg kan ikke kjøre i brudekjole.. Hva gjør vi!?? For en dust! Og akkurat som vi trengte en fartsbot på 6000 nå rett før bryllupet. Hva hadde dere sagt til noe sånt!? Hvordan løser vi det rent praktisk med bryllupsbil?
Pusekatt Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Jeg kjører en del for fort selv ( :oops: ), så jeg vet ikke hvor oppriktig sint jeg hadde greid å bli, selv om jeg selvfølgelig skjønner at det er veldig upraktisk. Hvor lenge er han uten førerkort? Ang bryllupsbil; enten må du kjøre, ellers må dere nesten finne en annen bryllupsbil. Det er nesten ikke andre alternativer, dessverre. Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Kjøre uten førerkort...? Grenser for hvor stor sjans det er å bli stoppet i det utstyret...
Pusekatt Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Å kjøre uten førerkort er et helvete _dersom_ dere skulle bli tatt. Da får han sperrefrist osv, og må klare seg uten førerkort lenge! Tror ikke jeg ville ha turt det. Anonym, du har ikke en venn eller slektning med en litt fin bil eller noe sånt som kunne blitt lånt? En av gjestene stiller sikkert opp som sjåfør!
Tosca Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Alternativet sier seg jo selv, Anonym..... En annen bil m/sjåfør. Verre er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå