Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 I blant ser jeg at kona mi kan ligge i senga eller på sofaen og roterer underlivet/hoftene. Jeg har spurt henne om hun onanerer (eller om det kalles noe annet hvis det blir gjort på denne måten). Hun sier at det hun ikke gjør det og at det i hvertfall ikke er noe seksuelt over det. Hvis jeg kommer inn på rommet eller hun oppdager at jeg ser det, stopper hun. Jeg har sagt til henne at jeg vet hva hun gjør, men hun nekter for at det er det. Det plager meg absolutt ikke at hun gjør det (hvis det er det det er), det er opphissende, men hun kan jo innrømme det! Vi har hatt er godt og åpent forhold til sex tidligere, men det har dabbet veldig av de siste par årene og hun tar sjelden aldri initativet til sex og det går lang tid mellom hver gang. Kan noen svare på om det er en form for seksuell stimulering hun holder på med?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Kan noen svare på om det er en form for seksuell stimulering hun holder på med? Hun har jo alt svart på det.
Ethereal Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 For mange er onanering forbundet med skam. Det kan være vanskelig å innrømme at det er det man gjør, spesielt hvis sexlivet deres allerede er labert. Det er kjedelig at sexlivet deres har fått seg en knekk. Kanskje det føles skamfult for kona di at hun er kåt, samtidig som dere har sex sjeldent. Jeg hadde tatt dette opp med henne på en annen måte enn å spørre rett ut om hun onanerer. Grip situasjonen an på en annen måte, og ikke la selve onaneringsdelen bli temaet.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Hvis du ser henne gjør nettop dette, kanskje du skal gjøre noe annet enn å pese om det?? Kanskje har hun lyst, men føler seg pinlig berørt? handling, min mann.. HANDLING.. Og hvis du har misstanke om at det er dette hun gjør, så la henn gjøre det uten at du buser inn inn.. Se dyrker sex..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå