Gjest ts Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Hei! Klarte å brenne mat i ovnen så nå lukter det ikke så godt her. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk lukten? Har satt ut skåler med eddik i, noen andre som har noen smarte råd for hva som vil hjelpe?
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Åpne alt du har av vinduer og dører.
Gjest ts Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Ja d har jeg selvfølgelig gjort har luftet i et døgn nå, mn lukten sitter godt i fremdeles.
FireFairy Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Eddik fjerner lukt, så kanskje sett ut noen skåler med eddik i? Putt en i ovnen og resten rundt om i huset. Vet ikke om det hjelper altså, men eddik skal fjerne lukt, så det er vel verdt et forsøk?
Gjest ts Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Eddik fjerner lukt, så kanskje sett ut noen skåler med eddik i? Putt en i ovnen og resten rundt om i huset. Vet ikke om det hjelper altså, men eddik skal fjerne lukt, så det er vel verdt et forsøk? Ja jeg har allerede satt ut skåler med eddik, men synes ikke d fungere så alt for bra
Malum Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Skjær noen løk i to og legg utover. De trekker til seg lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå