Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg har likt bare jenter i 1 og et halvt år, men har lest bibelen og lest hva det står om homofili. Jeg har blitt mere nærmere Gud i det siste,, For sirka litt over en måned siden gråt jeg da jeg lå i senga (skulle legge meg), syns hele livet mitt var forferdelig. Så jeg ba til Gud om at livet mitt skulle bli bedre og at jeg kunne bli hetro. Mange dager etterpå merka jeg ikke en forskjell i det hele tatt, tenkte det ikke kom til å hjelpe. Nå i det siste ser jeg på gutter, og tenker på en gutt på skolen.. jenter er det ikke noe følelse lenger.. Så i dag har jeg tenkt litt over det, og da huska jeg den natten jeg ba.. Tror du Gud har frelst meg? Eller ..?
robotkalle Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Spennende. Så du har begynt å se på gutter? Bare kjør på. Du kan alltids gå tilbake til jenter senere. Men jeg syns du burde prøve å ha sex med jenter også, jeg, slik at du blir trygg på din egen seksualitet før du får barn. Det er en større synd å skille seg med ballast som tar skade, enn å slikke litt fitte. Husk at jesus tilgir, var det ikke noe slikt?
Gjest gjest 2 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Hei kjære deg! Jeg tror iallfall du har fått bønnesvar! Du spurte om du er frelst, her er noen bibelvers 16 For så høyt har Gud elsket verden, at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. (Johannes 3,16) 9 For hvis du bekjenner med din munn at Jesus er Herre, og tror i ditt hjerte at Gud har oppreist ham fra de døde, skal du bli frelst. 10 Med hjertet tror vi så vi blir rettferdige for Gud, med munnen bekjenner vi så vi blir frelst. (Romerne: 10, 9-10 ) Tror du på Jesus Kristus? Tror du at Jesus døde på korset for å betale straffen for din synd og at Gud reiste ham opp igjen fra de døde? Vil du ha ham som herre i ditt liv? Denne siden anbefales på det sterkeste http://www.oneway.no/index.php?project=2&a...&co_id=1027 Gud velsigne deg.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Tusen takk for svar Det må jo være en forklaring på det, og har jo ikke gjort noe annet enn å be for å få det bort.. Jeg er også kristen så det må være en forklaring Føles så deilig å bare se på jentene med null interesse og etterpå tite på gutta, og få endeilig følelse
Gjest Gjest 2 Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Godt å høre at du er kristen:) Made my day, sister! Hehe, igjen, gratulerer med bønnesvar! Og det var bare hyggelig, det var min største glede å svare:D Slenger med et bibelvers;) 11 For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp. (Jer 29,11) Gud er god! Ha en velsignet dag videre!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Godt å høre at du er kristen:) Made my day, sister! Hehe, igjen, gratulerer med bønnesvar! Og det var bare hyggelig, det var min største glede å svare:D Slenger med et bibelvers;) 11 For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp. (Jer 29,11) Gud er god! Ha en velsignet dag videre! Tusen takk , I lige måde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå