Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest savnerEksen
Skrevet

Hei. Jeg slo opp med eksen for et par mnd siden. Hadde ikke de følelsene jeg hadde hatt tidligere, vi hadde glidd mer fra hverandre (skole og jobb, manglende kommunikajson etterhvert) og ung som jeg er (20) var jeg redd for at det var han jeg skulle ha for alltid (redd for at jeg ikke skull være med noen andre gutter) og tenkte at gresset sikkert er grønnere på den andre siden.

Det var det ikke! Eller, jeg har datet flere gutter på den korte tiden som singel, men jeg føler liksom at han er den rette for meg... Jeg har så vondt... Tenker på han hele tiden nå, på hvor bra han er og at vi to bare hører sammen, vi utfyller hverandre så godt og vi forstår hverandre så godt... Jeg føler meg så ensom når jeg er med andre, når han ikke er rundt meg. Jeg tenkte at jeg burde hatt en som ikke røyker, har "sunne" interesser og andre "fornuftige" kvaliteter. Men jeg ser forbi alle uvaner nå, han er heller ingen svigermors drøm, men en "bad boy" som innerst inne er snill som et lam og tok alltid vare på meg og vennene sine. Han er belest, smart, morsom, vi har helt lik humor, vi kunne prate om alt, vi kranglet aldri, han er vanvittig tiltrekkende for meg og av en eller annen grunn, etter et forhold på fire år, innså jeg ikke hva jeg faktisk hadde før jeg mistet det.

Vi skiltes som venner, og prater sammen av og til. Han har sagt at om jeg noen gang vil tilbake til det vi hadde, er han klar for meg. Men jeg har ingen erfaring med denne karusellen - kommer jeg til å ramle av igjen, eller kommer vi til å bli et sterkere par, som nå vet hvilke feller vi ikke må gå i for at lidenskapen skal holdes ved like? Og hva skal vi i såfall gjøre for å holde sammen? Det skal nevnes at jeg kommer til å være utenlands i ett år etter sommeren. Dere som har erfaring eller meninger om dette; hvordan fungerer det som regel, hvordan er tendensene?

Jeg føler at vi er sjelevenner. Jeg føler meg forelsket igjen... Og latterlig dum...

Videoannonse
Annonse
Gjest dalieo
Skrevet

Det går an å finne tilbake igjen! Jeg slo opp med kjæresten min, men klarte heldgvis å få han tilbake. Vi hadde det så bra som vi aldri hadde hatt det i et år. Det ble slutt mellom oss pga avstandsforhold da, men det er en annen sak.

Snakk med han før det er for sent. Du vet jo hvor han står :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Han har hatt sex med ei jente flere ganger, og sier han er forelsket.

Han vet ikke at jeg savner ham

Gjest trådstarter her, igjen
Skrevet

*forelsket i en annen jente, mener jeg.

:tristbla:

Gjest champ5/gjesten
Skrevet

gjør et helhjertet forsøk på å bli sammen igjen hvis du velger å bli i landet etter sommeren. hvis du skal bo 1år ute er det ingen vits. det tar tid å sette sammen et forhold igjen.

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

og forelskelsen blir bare konkurranse. you go girl ;)

Skrevet

Takk for innspill! :)

Skal studere ett år i Spania, så jeg kommer sannsynligvis ikke hjem noe særlig i løpet av den tiden. Bør jeg heller bite i det sure eplet og vente til jeg kommer hjem, våren 2010? Det kan jo sikkert bli stress med avstandsforhold, også. Det har jeg ikke hatt før.

Pratet med ham på msn i går kveld! Vi har det faktisk sånn at vi prater litt om hvordan det går med hverandre, dater vi har vært på... Han sier at han fremdeles syns jeg er den mest tiltrekkende han vet om, at vi hadde den beste sexen, at han har kost seg med flere jenter nå i det siste men at ingen har vært spesielt bra.. Jeg sa at jeg har kuttet ut de jeg har datet, fordi de - helt ærlig også - ikke gjør at jeg føler noe som helst. Jeg sa at jeg savnet ham her om dagen. Han foreslo at vi skulle ta og se en film en dag...

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

personlig ville jeg vurdert det slik at om dette er ditt livs kjærlighet og dette er noe virkelig å satse på ville jeg vurdert Spania en gang til. men for all del utdannelsen er viktig, særlig hvis dette er en ordentlig utdanning (første året av en bachelor,master program f.eks) og ikke et forkurs eller en unnskyldning på å være 1 år i Spania.

det kan bli skikkelig tøft for deg om du velger å gå inn i forhold som vil kreve mye av dere, og etter kort tid blir du borte fra han store deler av året. det vil kanskje smake en del surere enn å vente.

en film fører fort til mer ;) du bør tenke igjennom hva du hiver deg på før du gjør det

Skrevet

Jeg skal ta en bachelorgrad, og det er viktig for meg :)

Idag fikk jeg vite i en samtale at han er ulykkelig forelsket... Jeg hadde håpet det var i meg, men det var i en annen jente.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vente, drite i det, innse at toget har gått eller satse alt

Gjest Illiya
Skrevet
Jeg skal ta en bachelorgrad, og det er viktig for meg :)

Idag fikk jeg vite i en samtale at han er ulykkelig forelsket... Jeg hadde håpet det var i meg, men det var i en annen jente.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vente, drite i det, innse at toget har gått eller satse alt

Rart du plutselig innser at du angrer deg når han er blitt forelsket i en annen. Det var du som gikk fordi gresset sikkert var grønnere. Her er konsekvensen, han vil ha en annen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenker som så at du er 20 år, og du har hele livet foran deg. Dra til Spania, hold kontakten med eksen om du klarer. Nyt livet. Kjenn på hvordan det er å være for deg selv. DU klarer deg uten han fyren der!!:)

Skrevet
Rart du plutselig innser at du angrer deg når han er blitt forelsket i en annen. Det var du som gikk fordi gresset sikkert var grønnere. Her er konsekvensen, han vil ha en annen.

Hei :) nei, jeg fikk vite dette i dag. Det gjør naturligvis ikke saken bedre, men det er ikke grunnen til at jeg angrer. Jeg innså for noen dager siden at han er som ment for meg.

Gjest Complex
Skrevet

Hvis du virkelig mener at han er som ment for deg! Sats, fortell han hvordan du føler det.

Enten sier han at han ikke er forelsket i deg = Du slipper å tenke på han i et helt år, og kaste bort spania på det!

Han sier han vil ha deg = Dere finner så ut sammen hva som skjer med Spania, om dere klarer et år fra hverandre ol.

Ei venninne av meg ble forøvrig sammen med sin nåværende type 1mnd før hun dro et år utenlands for å studere, de har nå vært sammen i 5år! Alt går..

Gjest Illiya
Skrevet
Hei :) nei, jeg fikk vite dette i dag. Det gjør naturligvis ikke saken bedre, men det er ikke grunnen til at jeg angrer. Jeg innså for noen dager siden at han er som ment for meg.

Ok, det er noen dager siden du innså dette. Hva om dere blir sammen igjen, og du etter en liten stund angrer deg, og innser at han ikke er den rette likevel?

Ting har en lei tendens til å komme tilbake igjen

Skrevet

gode poeng, alle sammen. Jeg må kanskje gå i tenkeboksen... Jeg skriver mer så snart jeg vet noe :)

Skrevet

Skjedd noe de siste 4 dagene?

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Skjedd noe de siste 4 dagene?

ja, vi er nyskjerrige :) Trist at han var ulykkelig forelsket i en annen jente :(

Men ikke gi opp enda :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dette her er sløsing med tid! TS er bare redd for å være alene og søker derfor letteste utvei. Stikk til Spania, glem fyren og finn heller en som muligens betyr noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...