Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp begynt på Noka dietten, tar 4 shaker daglig, men lurer på om det går ann kombinere shakene og de andre produktene? Som f.eks å bytte ut en av shakene med en noka nudlerett? Eller noka bar? :)

Og er det noen som har smakt noka sjokolade shake? jeg har jordbær og den smakte grusomt :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke best at du leser litt på nettsiden? Prøvd det? Kanskje det står litt om det der..

Gjest Bolledeig
Skrevet

Selvfølgelig kan du kombinere den med slikt. Du kan jo kombinere dem med all slags mat. Jeg har av og til benyttet meg av sjokoladevarianten i stressa perioder der jeg ellers fort ville slurvet med kostholdet. Jeg synes den smakte godt fra dag 1, i motsetning til en del av de andre shakene på markedet.

Skrevet

takk for svar :) da skal jeg kjøpe shake med sjokolade å håpe på den er bedre enn de andre :)

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Sjokoladen smaker helt forferdelig! Den smaker gjærete. Jeg holdt på å brekke meg!

Lykke til med å få den ned..

Gjest tropico
Skrevet (endret)

Jeg går på NOKA nå.

Syns shaken smaker grusomt, greier ikke å få den ned.

Spiser derfor sjokolade baren, nudlene osv. i stede for shaken.

Tror det fungerer greit det!

Erstatter alle måltider bortsett fra lunch med NOKA produkter.

Hvis du trenger en NOKA-venn, send meg gjerne en mail på xxxx@xxxxx så kan vi heie hverandre fremover!

Mailadresse fjernet iht KGs regler.

Strix, mod

Endret av Strix
Gjest Gjest
Skrevet
Sjokoladen smaker helt forferdelig! Den smaker gjærete. Jeg holdt på å brekke meg!

det er jo bare å bruke litt mer melk enn hva som står der. da blir det som en vanlig milkshake. Funka veldig bra :)

Skrevet

Jeg hadde problemer med å få det ned når jeg drakk shaken fra shake-begeret. Men viss du tømmer shaken i et vanli glass å setter den i fryseren i 3-5 min så smaker den myyye bedre å et lettere å få ned:) Har blitt vant med smaken nå, å synest den blir bedre å bedre:)

Kjøpte noka nudleretter å de var faktisk gode:) du får følelsen av å spise vanli mat:P

Gjest MåneSkygge
Skrevet

For dere som sliter med smaken på Noka, vil jeg anbefale herbalife.

Jeg hadde smakt Noka og syns den var grusom og var derfor skeptisk til herbalife også men den med sjokolade er faktisk god. Det lukter sjokoladekjeks av pulveret og den smaker like godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...