Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg er delvis fersk når det kommer til forhold, og har nå gådd inn i mitt første særiøse forhold. Jeg har vært sammens med kjæresten min i snart 6måneder nå, og vi har det veldig bra sammens. Men enkelte ganger så får jeg på følelsen av at det er noe som plager henne, og jeg spør jo som regel om det er noe, men det er ingen værdens ting, bare at hun er litt slapp av og til. Senest idag så har vi vært ut og fartet rundt omkring og sett på tog og vært på tivoli og koset oss, hvor jeg først ble veldig slapp pga litt lite sukker i kroppen. Hun spurte meg om det var noe galt, først da merket jeg det selv. Etter og ha fått i meg litt brus o.l så ble jeg i form igjen. På tur hjemme så ble vi sittende på en ganske så full buss og det var glo varmt inne i bussen. Det jeg la merke til var at hun var så veldig stille enn va hun ellers bruker og være. Når vi endelig kom fram så skulle hun gå av, og jeg bruker alltid og få et hade kyss av henne... Denne gangen snudde hun bare kinnet til meg slik at jeg skulle kysse kinnet i stedet for leppene, men jeg spurte om jeg kunne få et ordentlig kyss og det fikk jeg, men det var et ganske så slappt kyss. Når det blir slik så får jeg på følelsen av at det er noe som plager henne. Jeg prøvde egentli ikke og tenke så mye over det, men nå sitter jeg og tenker som en gal om det er noe iveien. Som sakt så spør jeg som regel om det er noe iveien når jeg lurer på noe, men nå vet jeg ikke om jeg bare skal la det ligge eller om jeg bare skal spørre igjen. Jeg vet det er veldig dumt av meg og spørre på et forum om dette, men jeg liker ikke og mase på jenta mi om dere skjønner? takk.
Frk Johansen Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Har du spurt så har du spurt, alle blir vel slitne på en dag som dette, jeg har også behov for litt egentid og dersom du er en av de typene som hele tiden skal ha bekreftelse på at ting er bra og du er flott så har du kanskje bommet på jenta?? Ikke alle er like, men samtidig bør du stole på magefølelsen din. Kanskje hun ikke er oppriktig glad i deg, eller kanskje hun bare trenger litt tid for seg selv. Du kjenner jenta best, etter henne selv.
mrnice Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Hmm. Spør henne rett ut. Sorry, men det kan virke som om forholdet deres går mot slutten...
Anglofil Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Ja, hvorfor ikke bare spørre henne? Det er kun hun som vet om det faktisk er det. Mvh Yvonne
Caramela Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Jeg tipper hun er sliten etter en lang dag, og det ble kanskje litt mye mas og kjas. La det ligge for nå. Går det over, så hurra. Gjør det ikke, da må du spørre - da er det noe annet enn å være sliten etter 17.mai-feiring
Gjest Complex Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Å spørre henne igjen om det er noe galt funker vel ikke. Men hva med å sette deg ned med henne, og forklare ting slik som du ser det. At hun ofte virker som noe plager henne, men at hun bare sier det ikke er noe. Du får uansett følelse av at det er noe, og dette begynner å plage deg litt og du lurer på om det er deg selv som er problemet eller noe annet? Kanskje hun er mer åpen da? Bare husk å ikke spør når det virker som det er noe som plager henne. Velg et tidspunkt der dere begge er i godt humør! Lykke til!
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 tipping kan du gjøre på lotto! snakk med henne men ikke forvent noe svar. det kan være alt mellom himmel og jord som hun trenger mer tid på å reflektere før hun er klar for å åpne det for andre. dere har vært sammen i 6mnd og da er det normalt å være fortsatt litt forsiktig med hva som fortelles av dype tanker. og for all del ikke gi henne eller deg selv en forhåndsdømming av dette. det er bare destruktivt.. still krav hvis det vedvarer, og dette gnager deg slik at du ikke kan være en slik kjæreste som du ønsker....
Gjest Fuzzy Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Er det bare jeg som tenker at hun kanskje ikke ville vise at hun hadde kjæreste fordi det var en annen gutt på bussen som hun likte? Jeg tør også anta at hun kanskje er litt usikker på dere.
#Angel# Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Det var da voldsomt til negative svar i dag då. Kanskje ho faktisk bare er sliten, eller kanskje ho tenker på noke spesielt. Spør henne, men ikkje for ofte. Av og til så trenger folk bare litt tid på seg før di forteller ka dei tenker på. Litt tillit og tolmodighet kjem ein langt med.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 Høres ut som om hun har mistet interessen for deg. Handlinger snakker for seg selv.
Gjest Lily1 Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Jeg er delvis fersk når det kommer til forhold, og har nå gådd inn i mitt første særiøse forhold. Jeg har vært sammens med kjæresten min i snart 6måneder nå, og vi har det veldig bra sammens. Men enkelte ganger så får jeg på følelsen av at det er noe som plager henne, og jeg spør jo som regel om det er noe, men det er ingen værdens ting, bare at hun er litt slapp av og til. Senest idag så har vi vært ut og fartet rundt omkring og sett på tog og vært på tivoli og koset oss, hvor jeg først ble veldig slapp pga litt lite sukker i kroppen. Hun spurte meg om det var noe galt, først da merket jeg det selv. Etter og ha fått i meg litt brus o.l så ble jeg i form igjen. Nå skriver du ikke om du har diabetes, men jeg kjenner mange med diabetes, og har en mann og en venninne med "hypoglykemi", og alle de har en tendens til å bli irritable når de er "lave", og ofte uten at de vet det selv. Kan det være at du har nebbet/glefset til henne uten å ha merket det selv da du var "lav", og at det var derfor hun spurte deg om det var noe galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå