Gå til innhold

Rimelig hotell i London for par med baby.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Jeg skulle gjerne hatt tips om rimelige hoteller i London som er egnet for par med en liten (6 mnd) baby? Vil ikke betale mer enn 500 kroner natten og det bør jo være i et trygt område (jeg er spesielt glad i å bo rundt f.eks Bayswater og Kensington, men tar gjerne i mot andre tips også), kort avstand til T-banestasjon og helst med heis siden vi har barnevogn med.

På forhånd takk. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest bambi_25
Skrevet
Hei,

Jeg skulle gjerne hatt tips om rimelige hoteller i London som er egnet for par med en liten (6 mnd) baby? Vil ikke betale mer enn 500 kroner natten og det bør jo være i et trygt område (jeg er spesielt glad i å bo rundt f.eks Bayswater og Kensington, men tar gjerne i mot andre tips også), kort avstand til T-banestasjon og helst med heis siden vi har barnevogn med.

travellodge :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei,

Hei!

Min erfaring er at det er vanskelig å finne fine og billige hoteller i London, men Caring hotel har fått gode skussmål på billighotell.no og tripadvisor.com. Ingen heis dessverre.

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet
Hei,

Hei!

Jeg bruker alltid hotell.com når jeg skal ut å reise.

Her kan du finne flere billige hotell å velge mellom.

Gå innpå billige hotell london og søk dere igjennom alle hotellene. Det er mange å velge mellom!!

Husk å ta med babybjørn, det var kjempe kjekt når vi besøkte London med lille jenta vår, så byttet vi bare på å bære innimellom :)

Skrevet

Travellodge (som nevnt over), Premier Inn og Best Western har rimelige hoteller England rundt. Å komme under 500kr natten kan bli litt vanskelig, hvis dere vil ha et rent og pent hotell.

London Guards Hotel har store rom (ingen heis) og var billig, og ligger ved Lancaster Gate/Bayswater

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...