Arwen Skrevet 23. juli 2003 #21 Del Skrevet 23. juli 2003 sexpress?? :o meg, kan ikke forstå dette... kommer tilbake med liste senere, orker ikke bruke hodet nå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. juli 2003 #22 Del Skrevet 23. juli 2003 Linemor skrev: Chimp: sexfiksert macholvinne. Lakk og lær til enhver anledning Øøøøøøøøiiiiiiii......!!!! :o Hallo!!! Jeg er absolutt feminin selv om jeg er rocka.....!!! SåDEHHHHsåhhhh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. juli 2003 #23 Del Skrevet 23. juli 2003 i orden det chimp, det hender bare disse setningene dere utarter seg slik at det er jo ikke det inntrykket man sitter igjen med da. dere er jo blodtørstige og pisker og denger og i det hele tatt. men det er jo fult lov det, er det ikke? jo da vi sier det, blir så kjedelig hvis alle skal klappe en katt i måneskinn liksom, greit og variere litt. og nå har jo dere tre fått midlertidig avløsning da, men Arnie er vel snart tilbake og da kan jeg bare sette meg tilbake og kuuulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 23. juli 2003 KIRA KIRA!! Vaskemaskin og tørketrommel? Det er det rareste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. juli 2003 #25 Del Skrevet 23. juli 2003 Ok, noen flere assosiasjoner: starie: søteste avatar Kira: assosierer m sauer.....kira, kira, kira..... Vega: arrogant vamp Lisa-Beth: Fikk ikke jobb i Befruktningsavd, uvisst av hvilken grunn..... Sofia: Robbie Williams Ruby: kunstnerisk, Harley......også Rubymannen da...... 10na: liker ikke snille gutter, aggressiv men rettferdig! Barbie: flytebrygger Donpedro:akademiker Revetispa: geografi og SM (må ikke forveksles m Geografi og strømper av Johan herman Wessel) Nelle: fingring inni bunad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 23. juli 2003 #26 Del Skrevet 23. juli 2003 Tristessa - skoleflink, pen, reflekterte meninger Janna - søt og glad,tolerant 10na - tøff og selvsikker Ethereal - motebevisst akademiker sexysadie - tøff i trynet, sier ting rett ut Nelle - yngre menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #27 Del Skrevet 23. juli 2003 Lea: Sløv og lat. Lager lister som ikke virker. Egoistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #28 Del Skrevet 23. juli 2003 Nå er det beskrevet en del her inne, faktisk med lignende assosiasjoner som jeg har til avataren og nicket deres. Glemte å si at Jinx får meg til å tenke på SFINX konfekt... Og Magnhil på korøvelser ! Trøffelhelten : det var da ingen hemmelighet. Må bare si jeg er UTROLIG skuffet over hvordan du flørter i vei med damene her inne. Neida, bare tuller, men dere har utrolig mange like meninger og lik humor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #29 Del Skrevet 23. juli 2003 KIRA KIRA!! Vaskemaskin og tørketrommel? Det er det rareste.... Å, jada. Rundt og rundt, og rundt ... *vaske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #30 Del Skrevet 23. juli 2003 Kira: assosierer m sauer.....kira, kira, kira..... Sauer. :o Sauer er dumme dyr. Sauen er mat for bl.a. ulv. Ulver er ålreite dyr. Ulven spiser bl.a. sau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. juli 2003 #31 Del Skrevet 23. juli 2003 Ulv i fårikål??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #32 Del Skrevet 23. juli 2003 Lykkeliten = full men pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå