Gå til innhold

Kjøp av undertøy

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha stroppeløs kjole, og har tenkt å ha torsolette e.l. under. Lurer imidlertid på om jeg kan kjøpe dette i en vanlig undertøysbutikk, uten å prøve det under kjolen, eller om jeg bør kjøpe det i en brudesalong, hvor jeg kan prøve det under kjolen. Undertøy er jo så fryktelig dyrt i en brudesalong, men jeg vil jo ikke risikere at torsolettet stikker opp over kjolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre om du kan deponere det? Da kan du låne det med hjem og prøve under kjolen. icon_smile.gif12

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Jeg kjøpte i en undertøysbutikk hvor jeg kunne ta med kjolen og prøve - det er noen steder det går an icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

har også tenkt endel på dette, men jeg tok med bilder med kjolen på, så da ser du hvor langt opp eller ned torsolettet bør være. men deponering er klart den lureste løsningen!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så på torsoletter i både undertøysforr. og brudesalonger, og endte med å kjøpe i brudesalong 200-300,- billigere enn i undertøysforr.

Skrevet

Hva bør jeg velge når kjolen er ganske ettersittende? Jeg trenger noe som kan holde "ting litt på plass". Todelt vil vel fort synes i "skjøtene". Det trenger ikke være stroppeløst.

Hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe i en brudesalong, blir det tatt ille opp at jeg ikke kjøper kjolen er? (den blir sydd i disse dager, og jeg tror den blir veldig fin!)

(jeg vet heller ikke hva en trosolett er)

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...