Gå til innhold

Blir dette teit som bryllupsgave

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min søster skal snart gifte seg og jeg er blant dem som er rammet av finansikrisa. Så jeg har ikke veldig mye pengerl

MEN: jeg er en ganske god scrapper, og tenkte å lage et album, både med hennes og minoppvekst, oppelvelser, små ankekdoter, dikt - og pynt og bilder. (Har til og med et egenskrevet dikt). Så ville det også blitt endel sider om deres forhol, og til slutt noe om dem med barnet deres. Scrappesakene har jeg stort sett hjemme.

Min søster er svært glad i å fotografere, men jeg lurer på andre kommende bruder hadde syntes det var en teit gave. Skal kjøpe noe annet også, men tror ikke jeg har råd til 2000,- kroner nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for å få noe sånt! Det ville nok kanskje være en av de gavene jeg ville husket resten av livet hvem jeg fikk den fra.

Det er en spesiell gave rett fra hjertet, og den treffer nok rett i hjertet også ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Min søster skal snart gifte seg og jeg er blant dem som er rammet av finansikrisa. Så jeg har ikke veldig mye pengerl

MEN: jeg er en ganske god scrapper, og tenkte å lage et album, både med hennes og minoppvekst, oppelvelser, små ankekdoter, dikt - og pynt og bilder. (Har til og med et egenskrevet dikt). Så ville det også blitt endel sider om deres forhol, og til slutt noe om dem med barnet deres. Scrappesakene har jeg stort sett hjemme.

Min søster er svært glad i å fotografere, men jeg lurer på andre kommende bruder hadde syntes det var en teit gave. Skal kjøpe noe annet også, men tror ikke jeg har råd til 2000,- kroner nå

Hva med å gi et tomt album i tillegg, som du senere scrapper med bilder fra bryllupet?

Skrevet
Hva med å gi et tomt album i tillegg, som du senere scrapper med bilder fra bryllupet?

God idé!

Hadde også blitt kjempeglad for noe sånt! :jepp:

Gjest Hankjønn
Skrevet

Må innrømme at noe slikt ser jeg for meg at jeg og kona kunne laget selv. Hadde syntes det var noe rart å få i gave.

Skrevet

jeg hadde blitt kjempeglad:=)

mye mer koselig enn to kopper til et service man aldri kommer til å bruke....

Skrevet

Det er en nydelig gave som jeg ville blitt veldig glad for.

Men jeg hadde spurt familien hans om bilder fra forloveden hennes barndom også, det ville jeg satt pris på om det var min søster.

så ja, lag gjerne et sånt album. :)

Skrevet

For å snakke ut fra meg selv: hva gaven kostet betyr lite. Hvor personlig den er betyr mye. Jeg synes dette hørtes ut som en nydelig gave, veldig personelig og tilpassett brudeparet.

Skrevet

Det hørtes ut som en suuuper gave!

Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg hadde blitt utrolig glad for en slik gave, og den ville nok ha betydd mer for meg enn mye anndre gaver!

Skrevet
For å snakke ut fra meg selv: hva gaven kostet betyr lite. Hvor personlig den er betyr mye. Jeg synes dette hørtes ut som en nydelig gave, veldig personelig og tilpassett brudeparet.

Er det tilpasset brudeparet eller bruden? Jeg ville ikke laget en slik gave, om ikke du ikke har planer på å ha med brudgommen i albumet også. Da blir det en gave til bruden, men ikke til brudgommen.

Men fletter du inn minner fra hans fortid, vil det bli en kjempe fin gave.

Skrevet
Er det tilpasset brudeparet eller bruden? Jeg ville ikke laget en slik gave, om ikke du ikke har planer på å ha med brudgommen i albumet også. Da blir det en gave til bruden, men ikke til brudgommen.

:jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Må innrømme at noe slikt ser jeg for meg at jeg og kona kunne laget selv. Hadde syntes det var noe rart å få i gave.

Sier meg enig i dette. Det hadde vært merkelig om andre skulle lage minne om "vårt liv".

Skrevet

Eg har fått sånt fra min søster når eg flytta hjemmen ifra.....dette satt eg utrolig mye pris på, hun hadde da ikke lagd album, men var en ramme som hadde en blå kant rundt alle bildene der ho hadde skrevd søster overalt......

En av de gavene eg alltid husker :)

så ja kjempefin gave! Vil legge til at eg sier meg enig i med andre her at det hadde vært fint å få bilder av brudgommen sånn at dette blir gave til de begge to!

Skrevet

Ah! Jeg leste visst litt fort over den første posten, for det var det jeg trodde hun skulle gjøre. Er selvfølgelig helt enig med deg i at det bør være om begge :)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg ville laget en del av det som er fra hennes barndom, og en del fra hans barndom(spør moren hans om bilder og om de har noe de vil "skrive" inn kanskje.. en hilsen eller noe.. og samme til henne.. så en del av dem sammen og evt barn :) det er det jeg ville gjort hvertfall.

men en herlig gave om du lager av dem begge to, med små dikt og hilsner!

Skrevet

Jeg synes det var en helt utrolig god ide. Jeg hadde blitt mye gladere for det en verdens dyreste gave!

Gled deg, tror hun kommer til å bli super glad :)

Gjest Miley
Skrevet

Enig med de andre, ta med begges barndom. Da blir det en super gave :)

Skrevet

Kjempeflott ide dette :) Jeg hadde satt utrolig stor pris på dette som gave :)

Har laget et par album selv i gave, et var til min kjære. Der tok jeg med bilder fra hans barndom, familie og venner. Og innimellom bilder fra tiden vår ilag til da.

Han ble kjempeglad for dette, fineste gaven han kunne fått.

Det betyr mye å kunne få noe så personlig, vil si at dette er mye mer verdt enn kanskje en gave til 2000 kr. Dette er hva jeg synes, ikke sikkert andre er enige med meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...