Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet

Jeg har lenge hatt veldig lyst til å ta en piercing i øyenbrynet, men har ikke fått gjort det ennå fordi jeg er "avhengig" av å bruke øyenbrynsblyant :gjeiper: Jeg spurte i en salong om hvor lenge man måtte vente med å bruke sminke, og svaret var ca. 6 uker... Har vurdert å kanskje farge bryna, men vet ikke hvor lenge det holder? Er det noen her som bruker sminke på øyenbryna, og har tatt en piercing der? Hvordan løste dere evt. "problemet" :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

hvor gammel er du? kan jeg spørre om det? piercing er jo bare så utrolig UT nå og i øyenbrynet, så ser man jo ut som en traktorlespe...spør du meg :)

Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet
hvor gammel er du? kan jeg spørre om det? piercing er jo bare så utrolig UT nå og i øyenbrynet, så ser man jo ut som en traktorlespe...spør du meg :)

Jeg er 33 år, så jeg tror jeg klarer å bestemme dette selv faktisk! Og at piercing er "så utrolig UT" kunne jeg ikke brydd meg mindre om .

Er det noen som har et ordentlig svar til meg så hadde jeg blitt glad for det :)

Skrevet (endret)

En traktor med talefeil? :klø:

TS: vanlig øyenbrynsfarge (sånn man kjøper på Vita o.l.)varer i ca. en mnd. Her er det en tråd om dette. Men du kan jo undersøke om farging gjort hos frisør varer lenger? :)

Endret av Pingting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...