Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har lenge hatt veldig lyst til å ta en piercing i øyenbrynet, men har ikke fått gjort det ennå fordi jeg er "avhengig" av å bruke øyenbrynsblyant :gjeiper: Jeg spurte i en salong om hvor lenge man måtte vente med å bruke sminke, og svaret var ca. 6 uker... Har vurdert å kanskje farge bryna, men vet ikke hvor lenge det holder? Er det noen her som bruker sminke på øyenbryna, og har tatt en piercing der? Hvordan løste dere evt. "problemet"
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 hvor gammel er du? kan jeg spørre om det? piercing er jo bare så utrolig UT nå og i øyenbrynet, så ser man jo ut som en traktorlespe...spør du meg
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 hvor gammel er du? kan jeg spørre om det? piercing er jo bare så utrolig UT nå og i øyenbrynet, så ser man jo ut som en traktorlespe...spør du meg Jeg er 33 år, så jeg tror jeg klarer å bestemme dette selv faktisk! Og at piercing er "så utrolig UT" kunne jeg ikke brydd meg mindre om . Er det noen som har et ordentlig svar til meg så hadde jeg blitt glad for det
Pingting Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 (endret) hvor gammel er du? kan jeg spørre om det? piercing er jo bare så utrolig UT nå og i øyenbrynet, så ser man jo ut som en traktorlespe...spør du meg En traktor med talefeil? :klø: TS: vanlig øyenbrynsfarge (sånn man kjøper på Vita o.l.)varer i ca. en mnd. Her er det en tråd om dette. Men du kan jo undersøke om farging gjort hos frisør varer lenger? Endret 17. mai 2009 av Pingting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå