Gå til innhold

Rimelig hotell i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg et hotell, relativt sentralt i Trondheim? Trenger ikke være midt i sentrum. Ikke i øverste prisklasse. Ute etter et dobbeltrom, for to godt voksne personer (type pensjonister...)

Thon Budget ser ikke ut til å ha noe ledig den aktuelle helgen (neste), og ellers finner jeg bare priser på like oppunder 2000. Synes det er litt vel stivt.

Noen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Lilletorget Hotell. Det ligger i sentrum og koster fra 595;-. www.lilletorget.no

Gjest Gjest
Skrevet

Er Lilletorget Hotell det samme som Nova hotell??

Skrevet

Hvis Elgeseter Hotel fremdeles eksisterer så mener jeg de er ganske billige. De var i allfall den gang jeg bodde der.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som kan anbefale meg et hotell, relativt sentralt i Trondheim? Trenger ikke være midt i sentrum. Ikke i øverste prisklasse. Ute etter et dobbeltrom, for to godt voksne personer (type pensjonister...)

Thon Budget ser ikke ut til å ha noe ledig den aktuelle helgen (neste), og ellers finner jeg bare priser på like oppunder 2000. Synes det er litt vel stivt.

Noen? :)

Hei!

Gjorde et søk på billighotell.no og fant 5 hoteller i Trondheim til under 1000 kr. for et dobbeltrom neste helg. Du kan jo se om du synes noen av de ser fine ut. Lykke til!

Skrevet

Jeg har pleid å bo på Tondheim Leilighetshotell de gangene jeg har vært i Trondheim. Kjempefint opplegg med koselige leiligheter og fullt innredet kjøkken. Dermed kan man lage mat selv om man vil, og spare litt penger der. Det er dessuten lett å komme seg inn til sentrum, både med buss og ved å gå.

Prisene har vært ganske OK, men jeg husker dessverre ikke nøyaktig for øyeblikket... Det varierer uansett ettersom hvor mange man er og slikt, så ring og hør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...