Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Er det noen som kan anbefale meg et hotell, relativt sentralt i Trondheim? Trenger ikke være midt i sentrum. Ikke i øverste prisklasse. Ute etter et dobbeltrom, for to godt voksne personer (type pensjonister...) Thon Budget ser ikke ut til å ha noe ledig den aktuelle helgen (neste), og ellers finner jeg bare priser på like oppunder 2000. Synes det er litt vel stivt. Noen?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Lilletorget Hotell. Det ligger i sentrum og koster fra 595;-. www.lilletorget.no
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Er Lilletorget Hotell det samme som Nova hotell??
Cata Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Hvis Elgeseter Hotel fremdeles eksisterer så mener jeg de er ganske billige. De var i allfall den gang jeg bodde der.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Er det noen som kan anbefale meg et hotell, relativt sentralt i Trondheim? Trenger ikke være midt i sentrum. Ikke i øverste prisklasse. Ute etter et dobbeltrom, for to godt voksne personer (type pensjonister...) Thon Budget ser ikke ut til å ha noe ledig den aktuelle helgen (neste), og ellers finner jeg bare priser på like oppunder 2000. Synes det er litt vel stivt. Noen? Hei! Gjorde et søk på billighotell.no og fant 5 hoteller i Trondheim til under 1000 kr. for et dobbeltrom neste helg. Du kan jo se om du synes noen av de ser fine ut. Lykke til!
Vulpes Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har pleid å bo på Tondheim Leilighetshotell de gangene jeg har vært i Trondheim. Kjempefint opplegg med koselige leiligheter og fullt innredet kjøkken. Dermed kan man lage mat selv om man vil, og spare litt penger der. Det er dessuten lett å komme seg inn til sentrum, både med buss og ved å gå. Prisene har vært ganske OK, men jeg husker dessverre ikke nøyaktig for øyeblikket... Det varierer uansett ettersom hvor mange man er og slikt, så ring og hør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå